۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۶۹۱۹۴۶

پیام تسلیت مرکز خدمات در پی درگذشت مدیرکل مرکز خدمات استان قم

پیام تسلیت مرکز خدمات در پی درگذشت مدیرکل مرکز خدمات استان قم
مرکز خدمات طی پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم دار فانی را وداع گفت.

در پی درگذشت وی مر کز خدمات حوزه های علمیه پیامی صادر کرد متن این پیام به این شرح اس:

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَهٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ
با تاثر و تألم فراوان خبر درگذشت یکی از مدیران فاضل، پرتلاش و مخلص مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ ابوالقاسم طاهری رحمت الله علیه را دریافت نمودیم و همه همکاران و دوستان خود را در اندوه فراوان فرو برد.
آن عزیز که جلوه عشق خدمتگزاری به سربازان حضرت ولی عصر عجل الله بود و در این راه هرگز آرام نمی‌گرفت، در جوار حضرت حق آرمید و قطعاً روح الهی او با دعای خیر حوزویان معزز آرامش یافته است.
ضمن عرض تسلیت این مصیبت به همسر مکرمه، فرزندان، بازماندگان و همکاران آن مرحوم بالأخص روحانیت استان مازندران، از خداوند منان رضوان الهی و نعمت همجواری با اولیای الهی را برای آن عزیز سفرکرده مسئلت داریم و امیدواریم با خدمت ارزشمند ادامه دهنده سیره اخلاقی و خدمت دلسوزانه آن فقید سعید باشیم.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

 

ارسال نظرات