۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۹۱۹۶۵

سامانه تلفنی سازمان اوقاف و امور خیریه راه‌اندازی شد

سامانه تلفنی سازمان اوقاف و امور خیریه راه‌اندازی شد
مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات سازمان اوقاف گفت: به‌مناسبت دهه وقف شماره تلفن چهار رقمی ۲۵۲۹ به‌منظور تسهیل ارتباط هموطنان با سازمان اوقاف در کل کشور ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سیدحیدر مرتضوی مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: به‌مناسبت دهه وقف شماره تلفن چهار رقمی ۲۵۲۹ به‌منظور تسهیل ارتباط هموطنان با سازمان اوقاف و امور خیریه در کل کشور ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این سازمان همیشه سعی کرده تا در بهبود خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان پیشرو باشد، گفت: به‌مناسبت دهه وقف ۱۴۰۰ شماره تلفن چهار رقمی ۲۵۲۹ به‌منظور تسهیل ارتباط هموطنان با سازمان اوقاف و امور خیریه در کل کشور ایجاد شده است.

وی تأکید کرد: این اتفاق جهت راه‌اندازی دریچه‌ای برای ارتباط راحت مردم با اوقاف رخ داده تا از این پس مردم به‌راحتی بتوانند با سازمان اوقاف و امور خیریه در تماس باشند.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: هموطنان در هر استان از کشور که هستند، می‌توانند با شماره‌گیری ۲۵۲۹ به اداره کل اوقاف و امور خیریه همان استان وصل شوند و موضوعات و مشکلات خودشان را مطرح کنند.

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری کد هر استان قبل از ۲۵۲۹ به اداره کل همان استان وصل شوند.

ارسال نظرات