۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۹۲۰۰۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

طلاب مبلغ طی دوره ای شیوه های تبلیغی امر به معروف را فرا می گیرند

طلاب مبلغ طی دوره ای شیوه های تبلیغی امر به معروف را فرا می گیرند
لرستان- عزیزی از برگزاری کارگاه آموزشی شیوه های تبلیغی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: این دوره با هدف به کارگیری شیوه های صحیح این مهم در جامعه برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری کارگاه، آموزشی شیوه های تبلیغی امر به معرف و نهی از منکر در خانواده خبر داد و بیان داشت: این دوره با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: در این دوره آموزشی به بیان  شیوه های اصولی و مؤثر در امر به معروف و نهی از منکر، شرایط و نحوه امر به معروف و نهی از منکر و ارتباط کلامی موثر برای تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی در مدارس علمیه زینبیه، معصومیه و فاطمیه(س) خرم آباد برگزار می شود.

عزیزی در ادامه یادآور شد: جلسات هفتگی تفسیر نهج البلاغه در مدرسه علمیه خواهران مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) نورآباد به صورت هفتگی و با هدف تبلیغ و تشریح خطبه های نهج البلاغه در جامعه برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه عنوان داشت: فراگیری معارف دینی و بهره مندی از مفاهیم نهج البلاغه امری مهم برای تقویت برنامه های تبلیغی و اثرگذار بودن این فعالیت ها است./9451/ت۳۱۰/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات