۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۶۹۲۰۳۲
با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه؛

دوره امام رضا شناسی از سوی دانشگاه رضوی برگزار می شود

دوره امام رضا شناسی از سوی دانشگاه رضوی برگزار می شود
خراسان رضوی - مرکز معرفت و مهارت دانشگاه رضوی با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی دوره معرفتی امام رضا شناسی را با حضور اساتید خبره کشوری برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، مرکز معرفت و مهارت دانشگاه رضوی با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به صورت مجازی دوره امام رضا شناسی را برای افزایش معرفت و شناخت امام رضا علیه السلام با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می کند.

این دوره معرفتی مجازی با 8 موضوع محوری در 360 دقیقه ارائه می شود که اساتید آن عبارتند از حجج اسلام علوی تهرانی، رفیعی، مومنی، غلامعلی، شبیری زنجانی، خلج، محمودی و رجبی دوانی  که طرح بحث می کنند.

از مزایای شرکت در این دوره می توان به کمک هزینه سفر به مشهد مقدس (برای 8 نفر)، بسته تبرکی رضوی (برای 80 نفر) و اعطای گواهی نامه پایان دوره از دانشگاه رضوی در صورت قبولی در آزمون اشاره کرد.

علاقمندان فقط تا پایان ساعت اداری 20 مهرماه 1400 وقت دارند تا با تخفیف 70 درصدی با مبلغ 24,000 تومان شرکت نمایند که در صورت طلبه یا دانشجو بودن می توانند از تخفیف 100 درصدی و به صورت رایگان ثبت نام کنند.

در صورت نیاز به راهنمایی یا وجود پرسشی پیرامون این دوره می توانید با شماره راهنما  05132211413 در وقت اداری و یا شماره 09369239224 از ساعت 10 تا 13 تماس بگیرید./933/پ۲۱۰/

جواد رستمی
ارسال نظرات