۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۶۹۲۰۳۸
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران:

مدیریت مردمی امید دشمنان نظام و انقلاب را به یاس مبدل می کند

مدیریت مردمی امید دشمنان نظام و انقلاب را به یاس مبدل می کند
تهران ـ حجت الاسلام دانایی گفت: مدیریت مردمی امید دشمنان را به یاس مبدل می کند و مایه امید و هموطنان عزیزمان در داخل و دوستان و علاقه‌مندان انقلاب در خارج از کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام حمیدرضا دانایی، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران در پیامی انتصاب محسن منصوری به عنوان استاندار تهران را تبریک گفت.

در متن این پیام می خوانیم:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس محسن منصوری (دام عزه)

استاندار محترم تهران

 انتصاب شایسته حضرتعالی ـ که از جوانان خوش فکر، جهادی، متعهد به آرمانهای امامین انقلاب و برآمده از متن مردم  هستید ـ را به سمت استانداری تهران صمیمانه تبریک عرض نموده و از خدای متعال توفیقات روزافزون آن برادر مخلص و کار آزموده را خواستارم.

یقیناً نقش آفرینی مردم عزیز ایران اسلامی در عبور از بحران ها ،برداشتن موانع از مسیر حرکت انقلاب و گره گشایی از مسائل سخت و پیچیده فرهنگی، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی  کیمیایی است که باید مورد توجه و عنایت مسئولین خدوم و انقلابی واقع گردد.

مدیریت مردمی امید دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را به یاس و ناامیدی مبدل می کند و مایه امید و دلخوشی هموطنان عزیزمان در داخل و دوستان و علاقه‌مندان انقلاب در خارج از کشور خواهد شد.

خدای متعال را شاکریم که سوابق ارزنده جنابعالی در مدیریت جهادی و توانایی به کارگیری ظرفیت‌های مردمی، می‌تواند نوید بخش آینده ای درخشان برای پایتخت ام القری جهان اسلام باشد.

 از این‌رو جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران که در به میدان آوردن نیروهای آتش به اختیار، خودجوش و مردمی، دارای کارنامه ی درخشانی است و در مناطق و محلات این کلانشهر دارای شبکه منسجم، جهادی، دغدغه مند و حقیقی محله محور می‌باشد، آمادگی خود را برای به کارگیری ظرفیت‌های موجودمردمی در راستای تدابیر مدیریتی آن مقام عالی استان اعلام می‌دارد.

امید است در دوران مدیریت شما بر استانداری تهران، حمایت از مردم برای توسعه والگوسازی جریان های حلقه های میانی در مسیر تحقق گام دوم انقلاب موردعنایت وتوجه جدی قرارگرفته و راهگشای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی فرج امام عصر ارواحنا فداه باشد./ت۳۰۴/

ارسال نظرات