۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۹۲۳۱۰

۲۵ سال تلاش مجاهدانه فقیه الاقتصاد

۲۵ سال تلاش مجاهدانه فقیه الاقتصاد
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: استاد موسویان در مباحث اقتصادی و فقهی ۲۵ سال تلاش مجاهدانه انجام داد و ثمره آن مشهود است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد علی یوسفی در آیین بزرگداشت فقیه الاقتصاد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان، اظهار داشت: وی روابط درون نهادهای اقتصادی را تحلیل فقهی می کرد و خروجی آن در دستاوردهای علمی ایشان قابل مشهود است.

وی افزود: مجموعه مقالات ارزشمند درباره اندیشه استاد موسویان در سه حوزه روش استاد، مباحث اقتصادی و سیاسی، نقد دیدگاه های ایشان نوشته شده است، ضمن اینکه نقد دیدگاه یک اندیشمند باعث فراگیری و استمرار اندیشه او می شود.

دانشیار گروه اقتصاد اسلامی پژوهشکده نظام‌های اسلامی با اشاره به رونمایی از مجموعه علمی مرحوم استاد سید عباس موسویان گفت: بر اساس ارزیابی شورای علمی همایش، ۱۶ مقاله به عنوان برتر در مجموعه مقالات گردآوری شده است که رونمایی از آنها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از همه نویسندگان، شورای علمی همایش، از ارزیابان مقالان به ویژه مجید رضایی و توحیدی و دبیر اجرایی و علمی حسام رضایی و مدیر روابط عمومی نجفی قدردانی می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی خاطر نشان کرد: قبل از همایش، پیش نشست ها و جلسه های علمی برگزار شد که خروجی ها بسیار خوبی داشت، امیدواریم که دیدگاه های وی ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر ترویج اندیشه استاد سید عباس موسویان، گفت: باید از دیدگاه این استاد فقید در حوزه فقه و اقتصاد پرده برداری شود، چرا که روش او مورد توجه اندیشمندان است.

ارسال نظرات