۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۶۹۲۶۸۶

مستند سازی خدمات روحانیت در مسیر انقلاب

مستند سازی خدمات روحانیت در مسیر انقلاب
حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی گفت: خدماتی روحانیت در طول مسیر انقلاب قابل تقدیر است و به توصیه مقام مقام رهبری باید مستندسازی شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی عصر، یکشنبه در جلسه هماهنگی همایش پرچمداران انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، اظهار کرد: خدماتی روحانیت در طول مسیر انقلاب قابل تقدیر است و به توصیه مقام مقام رهبری باید مستندسازی شود.

وی در ادامه با تاشاره به این که  برگزاری جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حوزه علمیه و دبیر خانه دائمی فرهنگی های طلاب برگزار خواهد شد، اظهار کرد: جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی یک جشنواره ملی است، البته تصمیم بر این شد که جشنواره استانی نیز برگزار شود.

عضو جامعه روحانیت شیراز در خصوص تامین هزینه برگزاری جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، گفت: این جسله به منظور هم افزایی دستگاه های مختلف برگزار شده است، یکی از نکات تامین هزینه های برگزاری  جشنوراه است که برآورد هزینه جایزه آن در محوره های مختلف حدود ۸۱ میلیون تومان است و همچنین حدود ۷۰ میلیون تومان هزینه برگزاری آن خواهد شد.

کوشکی: روحانیت ۲۰ برابر نسبت به جمعیت خود شهید داده است

سرهنگ سعید کوشکی جهرمی هم در این جلسه با اشاره به اینکه روحانیت اسلام را حفظ کرده است، گفت: روحانیت ۲۰ برابر نسبت به جمعیت خود شهید داده است، در دفاع مقدس هزار و ۸۰۰ نفر روحانی استان فارس در جبهه ها حضور داشتند، در واقع ۶۰ درصد روحانیت نسبت به جمعیت آن زمان در جبهه بودند.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدساستان فارس عنوان کرد: آنچه برای شهدا هزینه می کنیم برکت خواهد شد.

سلامی: علما و بزرگان معرفی شوند

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) نیز  اظهار کرد: علمای بزرگی در استان وجود دارد که بسیاری از افراد از شخصیت آنان بی اطلاع هستند؛ اگر در برگزاری همایش پرچمداران انقلاب اسلامی فضایی به وجود بیاید که بتوان بزرگداشتی برای آنان عزیزان برگزار کرد کار بسیار مطلوبی خواهد بود.

ارسال نظرات