۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۹۲۷۴۳
نماینده‌ ولی‌فقیه در سیستان‌ وبلوچستان:

خانواده شهدا دارای دامنه تأثیرگذاری زیادی در جامعه هستند

خانواده شهدا دارای دامنه تأثیرگذاری زیادی در جامعه هستند
سیستان و بلوچستان ـ حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: خانواده معظم شهدا دارای صبر و استقامت و دامنه تأثیرگذاری زیادی هستند و همه ما مدیون آنها هستیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی امروز در دیدار اعضای مؤسسه یادگاران شهدا اظهار داشت: خانواده معظم شهدا دارای صبر و استقامت و دامنه تأثیرگذاری زیادی هستند و همه ما مدیون آنها هستیم.

امام جمعه زاهدان افزود: خانوادا شهدا متحمل رنج و سختی‌های زیادی شده اند که راه اندازی مؤسسه و سازمانی منظم جهت انجام کار فرهنگی از میان خود آنها کاری بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی بیان داشت: انجام فعالیت‌ها در محورهای مختلف و متعدد منجر به پراکندگی کارها شده و انسجام و ماندگاری لازم را ندارد که بهتر است برنامه‌ها محدود و فعالیت‌ها اولویت‌بندی شود.

وی ادامه داد: نیاز سنجی از دیگر اقدامات مهم و مورد توجه است و باید مشخص کنید که به انجام چه فعالیت‌هایی نیاز داریم زیرا ممکن است برخی از نیازها، عاطفی، برخی معیشتی و تعدادی دیگر نیز فکری و بینشی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان رفع نیاز فکری، انگیزشی و بینشی خانواده شهدا را دارای اهمیت فراوان دانست و گفت: شهدا از ادامه راهشان توسط خانواده خود خوشحال خواهند شد و چنین چیزی بسیار مهم است.

همچنین در ابتدای این دیدار خانم کوهکن مدیر مؤسسه یادگاران شهدا در استان نیز به بیان گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه در بین خانواده شهدا پرداخت./د101/

ارسال نظرات