۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۹۲۹۳۶
طی مراسمی؛

امام جمعه جدید آبادان معارفه شد

امام جمعه جدید آبادان معارفه شد
خوزستان ـ امام جمعه جدید آبادان امروز با برگزاری مراسمی به صورت رسمی معارفه شد و از این هفته نماز جمعه این شهرستان را اقامه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، امروز با برگزاری مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه سابق شهرستان ماهشهر به عنوان امام جمعه شهرستان آبادان معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: نماز اول وقت باید به گفتمان اصلی مردم و مسئولان کشور تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد افزود: حضور پرشور مردم در نماز جمعه سبب اتحاد بیشتر مردم و زمینه ساز مطالبه گری گسترده در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تصریح کرد: از امام جمعه جدید آبادان می‌خواهیم به این شهر ویژه توجه کند و برای خدمت و پیگیری دغدغه‌های مردم عزمی جزم داشته باشد.

وی عنوان کرد: از امام جمعه جدید آبادان انتظار می‌رود با نگاهی پدرانه همه نیروهای انقلاب و قشرهای مختلف مردم را گردهم آورد و با رویکردی مطالبه گرایانه سبب تحول در جامعه شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان یادآور شد: از تلاش‌های شبانه روزی حجت‌الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه سابق آبادان تشکر می‌کنیم و برای وی توفیق روزافزون مسئلت دارم.

براساس این گزارش، نخستین نمازجمعه به امامت وی، روز جمعه در آخرین روز مهرماه در مصلای آبادان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام غبیشاوی، چندین سال امامت جمعه ماهشهر را عهده‌دار بود./841/

ارسال نظرات