۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۷
کد خبر: ۶۹۳۰۸۹
مدیر حوزه علمیه ایلام:

مجوز تاسیس پیش دبستانی و دبستان های قرآنی وابسته به حوزه علمیه صادر شود

مجوز تاسیس پیش دبستانی و دبستان های قرآنی وابسته به حوزه علمیه صادر شود
ایلام ـ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: از مسئولین تقاضا داریم که در زمینه اعطای مجوز تاسیس پیش دبستانی و دبستان های قرآنی به حوزه علمیه توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی امروز در دیدار با فعالین قرآنی اظهار داشت: قرآن مابه برکت زندگی است  و طلاب باید با قرآن مانوس شوند و طلبه ای که با قرآن مانوس است گام بزرگی در مسیر تهذیب نفس برداشته است و بازدهی زیادی در امورتبلیغی ، فرهنگی و علمی  در جامعه دارد.

وی تصریح کرد: طبق فرموده حضرت علی علیه السلام، خانه‌ای که در آن قرآن خوانده شود و ذکر خدای عزوجل در آن شود، برکت بسیار گردد و فرشتگان در آن بیایند و شیاطین از آن دور شوند و برای اهل آسمان می‌درخشد و مبارک بودن برکت دار قرآن در زندگی افرادی که با قرآن مانوس هستند کاملا مشهود است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اضافه کرد: قرآن مایه آرامش در زندگی و بهترین تضمین تربیت صحیح  فرزند است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی افزود: حوزه علمیه باید برنامه ریزی لازم را برای نشر معارف قرآنی در جامعه داشته باشد به همین دلیل از مسئولین تقاضا داریم که در زمینه اعطای مجوز تاسیس پیش دبستانی و دبستان های قرآنی به حوزه علمیه، عنایت ویژه ای داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: سالهاست در موضوع تهذیبی و فرهنگی راه را گم کرده ایم؛ حوزه علمیه وظیفه نشر معارف را دارد و باید در زمینه فعالیت های قرآنی پیش قدم شود و فرموده مقام معظم رهبری که اگر ممکن باشد، هرچه دارم، بدهم و حفظ قرآن را بگیرم؛ حجت را بر همه مسئولین در این زمینه تمام کرده است.

ارسال نظرات