۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۹۳۱۴۶
امام‌جمعه یزد:

زندگی، شخصیت و اهداف ائمه اطهار الگوی مسؤولان شود

زندگی، شخصیت و اهداف ائمه اطهار الگوی مسؤولان شود
یزد - آیت الله ناصری گفت: باید زندگی، شخصیت و اهداف و مرام ائمه اطهار (ع) الگوی مردم و مسؤولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: تاکنون در این خصوص توسط مردم همکاری شده ولی به دلیل اهمیت موضوع انتظار می‌رود بیش از گذشته آحاد مردم برای واکسیناسیون مشارکت کنند.

وی ادامه داد: حفظ سلامتی خود و دیگران و رعایت مقررات یک وظیفه ملی و دینی است و همه باید در کنار مسئولان بهداشت و درمان برای پیشگیری و مهار کرونا همت و همراهی بیشتری داشته باشند.

امام‌جمعه یزد به تداوم تحریم و فشار و جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشور اشاره کرد و گفت: بهترین راه برای مقابله با توطئه دشمنان، خنثی‌سازی تحریم‌هاست که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی محقق می‌شود.

آیت‌الله ناصری به کشتار مردم افغانستان و حمله به شیعیان این کشور اشاره کرد که توسط داعش و عوامل استکبار برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان صورت می‌گیرد و باید همه دارای بصیرت باشند.

امام‌جمعه یزد از دولت و سایر قوا خواست با همکاری وزرا برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و معیشت مردم بیش از گذشته وظایف خود را با همراهی اقشار مختلف انجام دهند.

آیت‌الله ناصری به میلاد پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اشاره کرد و گفت: باید زندگی، شخصیت و اهداف و مرام ائمه اطهار (ع) الگوی مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت برای اینکه خروجی مناسبی بر اساس اهداف نظام و انقلاب اسلامی داشته باشد باید بر اساس دین و سیره نبوی به نقش‌آفرینی و فعالیت مشغول باشد.

ارسال نظرات