۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۶۹۳۱۸۰
در شهرستان روانسر صورت گرفت؛

اقدام مشترک روحانیون شیعه واهل سنت در حل مشکلات مردم

اقدام مشترک روحانیون شیعه واهل سنت در حل مشکلات مردم
نشست تخصصی آموزش حل مسئله با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و شرکت امامان شیعه و اهل سنت در شهرستان روانسر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز رسانه بنیاد هدایت، نشست تخصصی آموزش حل مسئله با حضور حجت الاسلام مهدی کارگر معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و حجت‌الاسلام طاهری نیا راهیار بنیاد هدایت دراستان کرمانشاه و با شرکت امامان شیعه و اهل سنت در شهرستان روانسر برگزار شد.

در این نشست که با هدف ارتقای خدمت رسانی مساجد انجام شد حجت‌الاسلام کارگر در سخنانی ضمن اشاره به برگزاری مهرواره اوج برهم افزایی و وحدت حول محور ولایت فقیه ومشترکات تاکید کرد.

 وی افزود: مساجد علاوه بر اینکه محل عبادت و راز و نیاز هستند، باید مأمنی برای رفع مشکلات و درمان دردهای اجتماعی مردم باشند.

در ادامه حجت الاسلام طاهری نیا با اشاره به جایگاه مساجد اظهار داشت: حل مشکلات و مسائل مختلف جامعه و هر محله باید با محوریت مسجد و امام محله و با مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم، حل گردد.

راهیار بنیاد هدایت در استان کرمانشاه ادامه داد: برون رفت از مشکلات اقتصادی و اجتماعی، جز در سایه ولایت و تبعیت محض از ولی امر مسلمین، میسر نخواهد شد و امامان محله، فرماندهان این جبهه فرهنگی هستند.

گفتنی است در این نشست به آموزش مهارت های حل مسئله، اولویت بندی مسائل و راهکارهای آن پرداخته و تبادل نظر شد و این آموزش ها مورد توجه و اقبال ماموستاها و امان شیعه قرار گرفت.

 

ارسال نظرات