۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۹۳۵۷۱
آیت الله جنتی در جلسه شورای نگهبان:

رهبر معظم انقلاب آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند

رهبر معظم انقلاب آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند
دبیر شورای نگهبان گفت: مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند که دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.

 به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز چهارشنبه این شورا با تبریک به مناسبت روز پرخیر و برکت ۱۷ ربیع‌الاول فرارسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) گفت: الحمدلله یکی از امتیازات فرهنگ غنی تشیع وجود مناسبت‌های گوناگون همچون اعیاد و شهادت‌ ائمه اطهار(ع) است که در دیگر فرهنگ‌ها چنین چیزی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هر مناسبتی (اعیاد و شهادت‌ ائمه اطهار(ع)) تجدید حیات تشیع است، اظهار داشت: در این مناسبت‌ها مطالبی راجع به ائمه معصومین علیهم السلام مطرح می‌شود که این مسئله بسیار ارزنده است و الحمدلله این فرهنگ امروز شایع و رایج است.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: امروز شاهد هستیم که در هر مناسبت مذهبی در شهرهای بزرگ و کوچک و روستاها مردم مراسم جشن و عزاداری برگزار می‌کنند و ما خوشحالیم که از این فرهنگ برخورداریم و سایه اهل بیت علیهم السلام بر سر ما گسترده است.

آیت‌الله جنتی بیان داشت: امیدوارم که ما هم بتوانیم راه ائمه اطهار علیهم السلام را ادامه دهیم و از مناسبت‌ها که هرکدام خاصیت خود را دارد، حداکثر استفاده را ببریم.

وی در پایان با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار عمومی ربیع‌الاول خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری نشان از اشراف و درک جامع ایشان از مسائل امت اسلامی داشت و ایشان شخصیتی آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند که دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
انشا…خداوند متعال مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و حضرت حجت السلام والمسلمین حاج آقای اژه ای را برای مردم محروم و مستضعف حفظ نمایند که وجود مبارک این دوبزرگوار آخرین پناهگاه و سد محکمی دربرابر گرگ های بسیاری است، که آماده بوده و هستن که مردم را دریده و به استخوانهایشان هم رحم نکنن.
1
0
نادر مخلصی
Iran, Islamic Republic of
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
خداوند متعال آقای جنتی و امثال ایشان را برای انقلاب و اسلام حفظ نماید
0
0