۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۹۳۶۰۹
آیت الله موسوی جزایری:

شهید «علی هاشمی» خود را وقف ولایت کرد

شهید «علی هاشمی» خود را وقف ولایت کرد
خوزستان_آیت الله موسوی جزایری گفت: شهید علی هاشمی، خود را وقف اسلام، انقلاب، ولایت و وطن کرد؛ به یاری خدا یادمان شان از زائران مشتاق، پر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه خوزستان در آیین بزرگداشت شهید علی هاشمی با ابراز خوشحالی از برگزاری مراسم اظهار داشت: شهید علی هاشمی، خود را وقف اسلام، انقلاب، ولایت و وطن کرد؛ به یاری خدا یادمان شان از زائران مشتاق، پر شود.

رییس حوزه علمیه خوزستان با اشاره به جلسات بسیارشان با شهید علی هاشمی بیان داشت: این جلسات که تحت نام ستاد پشتیبانی جبهه در منزل مان برگزار می گردید، میزبان شهید بود که در آن زمان فرمانده سپاه بودند.

آیت الله موسوی جزایری به شجاعت و غیرت وصف ناپذیر شهید علی هاشمی اشاره کرد و ابراز داشت: شهید در ۲۰ سالگی به فرماندهی انتخاب شد، فرمانده بلند همت بلند که با خدایش عهد بست تا آخرین نفری باشد که میدان نبرد را ترک کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهید علی هاشمی بخوبی دشمن را می شناخت؛ از این رو چنین عهدی بست و بدان هم عمل کرد تا آنجا که اطمینان یافت که همراهانش به مناطق امن رسیدند اما خود مورد حمله دشمن قرار گرفت و به شهادت رسید.

آیت الله موسوی جزایری اضافه کرد: شهید علی هاشمی، ابرمردی بود که نیت خالصانه و اعتقاد راسخ به ولایت فقیه داشت، خود را ملتزم و متعهد به دفاع از وطن و مقدسات می دانست.

وی عنوان داشت: امروز آمدیم تا در کنار تکریم شهید هاشمی با وی و دیگر شهدا بیعت و عهد کنیم که راهش را ادامه می دهیم.

رییس حوزه علمیه خوزستان گفت: با خداوند، امام زمان(عج) و رهبر انقلاب عهد می بندیم که میدان را حتی اگر جان دهیم همچون حاج علی هاشمی خالی نکنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فرصت به وهابیت را نخواهیم داد، تصریح کرد: وهابیت، دشمن اهل بیت و خواهان شر برای ما است، اما ما سربازان وفادار حجت بن الحسن(ع) هستیم که از کرامات، مقدسات و ولایت اهل بیت (ع) دفاع می‌کنیم.

آیت الله موسوی جزایری در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه اجازه بازی دشمنان اهل بیت(ع) در عقاید و سیاست مان را نمی‌دهیم، تأکید کرد: چنین برنامه‌هایی ادامه پیدا کنند، برنامه‌های ولایی و پاسداشت قهرمانان تهیه شوند تا نسل هایمان بیمه شوند. /۹۴۵۴۱/پ210/
ارسال نظرات