۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۶۹۳۶۳۲
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال:

جامعه مدرسین اهانت به ساحت مرجعیت را قاطعانه محکوم می کند

جامعه مدرسین اهانت به ساحت مرجعیت را قاطعانه محکوم می کند
رییس سابق مجمع عمومی جامعه مدرسین، گفت: حرکت شومی که علیه مرجعیت در این روزها در فضای مجازی مطرح شد، هیچ جایگاهی در نظام روحانیت ندارد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در چهارمین انتخابات هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، با بیان این که همه ما پاسداران شریعت مبین اسلام هستیم و این تشکیلات در ابعاد مختلف حوزه به دلیل حفظ اسلام ناب و شریعت بوده  گفت: جای تعجب نیست که بدخواهان و دشمنان اسلام ناب و مذهب تشیع و مذهبی که از پیروان راسخ کتاب و سنت هستند، هرازچندگاهی با سرویس های اطلاعاتی اجانب دست به حرکت های شوم می زنند.

رییس سابق مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان این که  حرکت شومی که علیه مرجعیت در این روزها در فضای مجازی مطرح شد، هیچ جایگاهی در نظام روحانیت و حوزه های علمیه ندارد افزود: جامعه مدرسین و مجمع عمومی آن اهانت یک فرد ناچیز را به شان مرجعیت به طور قاطع محکوم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را مولود امر مقام معظم رهبری در سال 89 برشمرد بیان داشت:  رهبر معظم انقلاب، تشکیل مجمع عمومی را مطالبه کردند و جامعه مدرسین هم برای اینکه برای خود بازوی قوی ایجاد شود، این مجمع را به تبعیت ازفرمایشات ایشان تشکیل داد.

وی ادامه داد: مجمع عمومی سه دوره را پشت سر گذاشته در دوره آخر به دلیل کرونا، انتخابات به تاخیر افتاد و هیئت رئیسه دور سوم مجمع عمومی کار خود را ادامه داد و اکنون با این فرصتی که ایجاد شده، تصمیم بر برگزاری انتخابات گرفته شد.

رییس سابق مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه سوم، بیش از سه سال کار را دنبال کرد و اعضای مجمع عمومی و اعضای هیئت رئیسه هیچ گونه حقوق و مستمری و دریافتی ماهانه نداشته اند و نخواهند داشت./841/د101/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
شما چرا ساکتین؟ خجالت نمیکشین به مرجعیت شیعه توهین شده ولی چون هم‌حزبی شماست سکوت کردین؟
1
0