۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۹۳۶۳۴
رییس قوه قضاییه:

‌‌مشاهده بی‌عدالتی برایمان سخت است/ از دیدن مشکلات خوزستان شرمنده شدیم

‌‌مشاهده بی‌عدالتی برایمان سخت است/ از دیدن مشکلات خوزستان شرمنده شدیم
رییس قوه قضاییه گفت: وجود این همه مسائل و مشکلات در استان خوزستان با وجود این همه ظرفیت‌های غنی، مسئولین کشوری را شرمنده مردم این استان می‌کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان خوزستان در اهواز، با اشاره به برخی از افتخارات استان خوزستان در طول دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا و جانبازان استان خوزستان جزو، افتخارات این سرزمین هستند که همیشه مورد ستایش و تقدیس باید باشند و در مقابل حل مسائل مردم باید آنها را ولی نعمت خود دانست.

وی افزود: استان خوزستان، دارای ظرفیت‌های پیدا و پنهان بسیار است که ظرفیت‌های غنی برای توسعه و پیشرفت استان هستند اما در مقابل این ظرفیت‌ها، مشاهده مسائل و مشکلات عدیده استان، مدیران کشوری را شرمنده مردم کرده است و امروز همه برای حل این مسائل مصمم کرده است.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: امروز همه مدیران و مسئولان کشوری در حل مسائل مردم مصمم و با اراده هستند که در این زمینه، مشکلات و عوامل پیشگیری کننده در امر حل مسائل مردم بسیار هستند که با صبر و استقامت قابل رفع و عبور هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: همکاران من در قوه قضائیه همیشه در خط مقدم حل مسائل مردم هستند و در این مسیر با اراده قوی در صحنه‌ هستند اما این باید مورد توجه قرار گیرد که سخت تر مسائل و مشکلات مردم، مشاهده بی‌عدالتی و بی اخلاقی است.

وی ادامه ‌داد: مسائل مردم با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح قابل رفع است اما مشاهده افرادی که در مقابل این مسائل خود را بی تفاوت نشان می‌دهند و یا با وجود اینکه می‌توانند قدامی کنند اما بی‌تفاوت هستند سخت تر است.

ارسال نظرات