۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۹۳۷۳۶
امام جمعه شهرستان پاوه مطرح کرد؛

تعامل با بزرگان مذاهب و ادیان کشور؛ راهکار شناسایی مشکلات و حل آنها

تعامل با بزرگان مذاهب و ادیان کشور؛ راهکار شناسایی مشکلات و حل آنها
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: برای انجام بهتر امور باید با بزرگان مذاهب و ادیان در سراسر کشور ارتباط مستمر داشته باشید زیرا تنها با این کار می توان مشکلات را شناسایی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عبدالسلام کریمی، مشاور رییس جمهور در امور اقوام و مذاهب کشور با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه دیدار کرد.

امام جمعه شهرستان پاوه در این دیدار ضمن تبریک به عبدالسلام کریمی برای انتصاب وی به عنوان مشاور رییس جمهور در امور اقوام و مذاهب کشور، اظهار داشت: مردم الان در بحث معیشت دارای مشکلات فراوانی هستند که باید این مشکلات را شناسایی و برای رفع آنها تلاش کنید تا ان شاء الله زندگی مردم به سمت بهبودی برود.

ماموستا قادری عنوان کرد: برای انجام بهتر امور باید با بزرگان مذاهب و ادیان در سراسر کشور ارتباط مستمر داشته باشید زیرا تنها با این کار می توان مشکلات را در حوزه های مختلف شناسایی کرد و به دولت و رئیس جمهور انتقال داد.

این عالم اهل سنت ادامه داد: اقوام با توجه به پراکندگی که در سطح کشور دارند، بی گمان از نظرات و راهکارهای خوبی نیز برخوردار می باشند که به کارگیری این راهکارها می تواند زمینه ساز رفع مشکلات و توسعه جامعه شود.

امام جمعه شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: از حضرتعالی که کانون به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب کشور شناخته می شود درخواست داریم که  برای گسترش عدالت بیشتر همواره در کنار رئیس جمهور و دولت حضوری مستمر و تاثیرگذار داشته باشید./1400/پ210/

ارسال نظرات