۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۹۴۰۵۷
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دیدار با آیت الله سعیدی:

جلوگیری از جریان‌های انحرافی نیازمند جریان‌سازی در حوزه بانوان است

جلوگیری از جریان‌های انحرافی نیازمند جریان‌سازی در حوزه بانوان است
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: ما باید جلوتر از دشمنان برای مقابله با تهاجمات فرهنگی آن‌ها برنامه ریزی کنیم،

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، انسیه خزعلی معاون امور زنان ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، گفت: بعد از انقلاب توجه ویژه‌ای به تحصیل بانوان به ویژه در عرصه علوم دینی شده است.

وی افزود: امیدواریم با ترویج آموزه‌های دینی بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت بانوان از نفوذ فرهنگی در میان جوانان جلوگیری کنیم.

سرکار خانم خزعلی با تاکید بر این‌که ما باید جلوتر از دشمنان برای مقابله با تهاجمات فرهنگی آن‌ها برنامه‌‌ریزی کنیم، عنوان کرد: باید الگو‌هایی را به زبان روز ارائه کنیم که همه فهم و همه پذیر باشد تا بتواند یک حرکت جریان‌ساز را در جامعه رقم زده و از جریان‌های انحرافی جلوگیری کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و بانوان اجرای طرح‌های فرهنگی در حوزه بانوان را نیازمند بررسی‌ها علمی با مشارکت علمای حوزه و اساتید دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: آسیب‌هایی همانند طلاق، اعتیاد و فحشا درحال افزایش است و موضوع فرزندآوری نیز یک تهدید جدی است که امیدواریم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی مطلوب از افزایش این آسیب‌ها پیشگیری کنیم.

ارسال نظرات