۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۹۴۱۰۴
آیت الله نوری همدانی در پیامی:

اهانت به ساحت مقدس مرجعیت مایه تأسف است

اهانت به ساحت مقدس مرجعیت مایه تأسف است
حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی تصریح کرد: اخباری در روز‌های اخیر مبنی بر اهانت به ساحت مقدس مرجعیت صورت پذیرفت که مایه تأسف است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی  با صدور پیامی به حمایت از حضرت آیت الله صافی گلپایگانی پرداخت.

 متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخباری درروزهای اخیر مبنی براهانت به ساحت مقدس مرجعیت شیعه صورت پذیرفت كه مایه تأسف است.

نظام اسلامی و ولائی مولود حوزه بوده‌ است و حفظ آن واجب و لازم می‌باشد، حفظ آن علاوه بر تقویت نیازمند تذكرات نیزمی‌باشد تا از انحراف در آن جلوگیری شود. مردم بر اساس اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) و رهایی از استكبار و حل مشكلات در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی انقلاب نمودند و در طول تاریخ مراجع تقلید مدافع اسلام و فرهنگ اهلبیت (علیهم السلام) و مردم بوده‌اند و حصن حصین اسلام و انقلاب می باشد، تذكرات حضرت آیت الله  آقای صافی (دامت بركاته) در دیدار یكی ازمسئولان از همین جهت بوده است.

اینجانب با آشنایی نزدیك به هشتاد سال آنچه ازمواضع ایشان دیدم فقط برای رضایت خدای متعال وحضرات معصومین (علیهم السلام) و دفاع از انقلاب و مردم بوده است وخود شاهد عنایت خاص امام راحل (رحمت‌ الله علیه) نسبت به معظم‌له بوده‌ام، ایشان همیشه مؤید نظام بوده است و خدمات فراوانی نیز به انقلاب داشته‌اند. براین اساس باید توجه داشت هرگونه بی حرمتی به ساحت مرجعیت شیعه محكوم است.

عزت و سربلندی اسلام و انقلاب و حوزه‌های علمیه را از خداوند متعال خواستارم.

حسین نوری همدانی

۱۴۰۰/۸/۱۰

ارسال نظرات