۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۹۴۱۱۸

اجتماع استکبارستیزی در تبریز برگزار می شود

اجتماع استکبارستیزی در تبریز برگزار می شود
آذربایجان شرقی - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با صدور اطلاعیه از برگزاری اجتماع استکبارستیزی در تبریز و سایر شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، در آستانه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با صدور اطلاعیه ای از برگزاری اجتماع بزرگ استکبارستیزی در تبریز و سایر شهرهای استان خبر داد. 

متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است:

یوم‌الله ۱۳آبان یادآور سه رویداد مهم و سرنوشت‌سازی است که هریک از این فرازها نقطه عطفی است در تاریخ  پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی و یکی از افتخارات  این روز، تسخیر لانه جاسوسی‌ ام‌الفساد بزرگ آمریکای جنایتکار به دست جوانان و دانشجویان انقلابی و شجاع که با ایمان راسخ به وعده تخلف ناپذیر حضرت حق جل شأنه، جسارت و همیت برخواسته از عقلانیت ملت به پاخواسته و ظلم‌ستیز ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

امروز نیز جوانانی که به فرموده مراد و مقتدایشان انقلابی‌تر از نسل‌های پیشین‌اند نگاه نافذ و بصیرشان به اشارت مولی دوخته شده و با هوشمندی، بصیرت و لحظه‌شناسی؛ هیچگاه کینه ورزی و عناد دشمنان اسلام و بشریت و در رأس همه شیطان بزرگ را از یاد نخواهند برد و با گام برداشتن در مسیر واقعی انقلاب عظیم اسلامی و با پایمردی و رشادت، راه شهدای والامقام و عزیز را ادامه خواهند داد.

حال که مستکبرین و دول  غربی خود را در سرازیری سقوط و ورطه اضمحلال می‌بینند، و نفوذ سیره آسمانی و الهی  پیامبر نور و رحمت و مهربانی بر جان‌ها و دل‌های آزادی خواهان در سراسر گیتی، فراگیر شده؛ دولتمردان منفعل و مستأصل غربی با یاری جستن از نشریات کاذب و اغواگر خود؛ با انتشار تصاویر موهن از رسول مهربانی‌ها و اختلاف افکنی بین ادیان و مذاهب توحیدی به دنبال فرار از منجلاب خفت، خواری و فجایع خود ساخته اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدای عزیز انقلاب اسلامی بویژه شهدای دانشجو و دانش آموز که خون پاکشان را در ۱۳آبان تقدیم به این نظام و انقلاب کردند؛ از تمامی آحاد مردم مومن و همیشه در صحنه، دعوت می‌نماید با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، زدن ماسک، رعایت فواصل مناسب و... در مراسم محوری یوم الله سیزده  آبان شرکت نمایند.

اجتماع بزرگ مردم همیشه در صحنه و شهید پرور تبریز روز پنجشنبه سیزدهم آبان راس ساعت ۱۰ صبح در سنگ فرش محوطه باز مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریزبا سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز تبریزحضرت آیت الله آل هاشم برگزار خواهد شد./971/

ارسال نظرات