۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۹۴۲۰۵

بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران حوزه علمیه قم به مناسبت روز ملی استکبار ستیزی

بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران حوزه علمیه قم به مناسبت روز ملی استکبار ستیزی
وقایع ورویدادهای یوم الله ۱۳ آبان”و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام به عنوان نماد استکبار ستیزی و مظهر مقاومت و ایستادگی ملت عزیز ایران اسلامی است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز بسیج اساتید،مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت روز ملی استکبار ستیزی( 13 آبان)بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ....[آیه 75 سوره نساء]
* تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.امام خمینی (ره)
* سياست ما سياست آشتي‌ناپذيري با آمريكاست. مقام معظم رهبری
* پیام 13 آبان این است که باید در مقابل توطئه دشمنان هوشیار باشیم. آیت الله جوادی آملی
* استکبار سرچشمه بدبختيهاى بزرگى است كه در جهان انسانيّت رخ داد. آیت الله مکارم شیرازی
* در روز 13 آبان فرهنگ جهاد و شهادت باید همیشه زنده بماند و روز به روز پررنگ تر شود.آیت الله نوری همدانی
* صدای استکبارستیزی انقلاب اسلامی صدای مکتب امام حسین‌ (ع) است آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی
* امروز استكبار با راهبرد «اختلاف بينداز و حكومت كن» وارد صحنه شده است آیت الله سبحانی

وقایع و رویدادهای یوم الله ۱۳ آبان” تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، کشتار وحشیانه دانش آموزان به دست رژیم شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره)”، به عنوان نماد استکبار ستیزی و مظهر مقاومت و ایستادگی ملت عزیز ایران اسلامی است.

ملت بصیر ایران با تمسک به حبل‌اللَّه و آیه شریفه قرآن کریم که فرمود: «فمن یکفر بالطاغوت و یؤمن باللَّه فقداستمسک بالعروة الوثقی» با ایمان به خدا و کفر به طاغوت که امروز رژیم ایالات متحده امریکا و رژیم کودک کش اسرائیل مصداق آن است، علی رغم همه دشمنی ها در حال عبور از مسیرهای سخت برای رسیدن به قله های رفیع رفاه مادی و آسایش معنوی است.

درگیری نظام استکبار با نظام اسلامی صرفاً مسئله‌ای سیاسی یا امنیتی نیست بلکه اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین وجه آن مبارزه دائمی جبهه باطل با جبهه حق می باشد که وعده الهی نوید بخش پیروزی و غلبه مومنین بر مستکبرین است.

ملت ایران که در گام اول انقلاب با همه کاستی ها و بی تجربگی در این زمینه بر دشمنان و مستکبرین پیروز شد؛ در گام دوم نیز اهداف دشمنان در مخدوش نمودن عزّت ملّی و تضعیف عوامل اقتدار ملّی، و از بین بردن ایمان، حیا و عفاف و پایبندی به مبانی دینی مردم را به حول و قوّه‌ی الهی؛ خنثی و نقش برآب خواهد کرد.

بسیج اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم همراه با مردم شهیدپرور و انقلابی با ابراز خشم و نفرت و با فريادهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل، حمايت و پشتيباني خود را از مبارزات ملت های منطقه و محور مقاومت به ویژه مسلمانان یمن و فلسطين اعلام می نماید.

 

ارسال نظرات