۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۹۴۳۴۱
آیت الله کعبی با تجلیل از عملکرد مقتدرانه سپاه:

آمریکا در اوج ضعف و ذلت خود به سر می برد

آمریکا در اوج ضعف و ذلت خود به سر می برد
آیت الله کعبی با بیان اینکه دوران عربده کشی آمریکا تمام شده، گفت: برخورد نیروی دریایی سپاه در برابر متجاوزان نشان داد که آمریکا در اوج ضعف و ذلت خود به سر می‌برد.

آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب و به موقع نیروی دریایی سپاه در برابر دزدی نفتکش ایرانی توسط نیروی نظامی آمریکا، گفت: در آستانه 13 آبان برخورد مقتدرانه نیروی دریایی سپاه با ناوهای متجاوز آمریکایی و شکست دزدی نفت ایران در دریای عمان نشانه این است که آمریکا در اوج ضعف و ذلت خود به سر می برد.

وی با بیان اینکه اقدام به موقع جان بر کفان نیروی دریایی سپاه پاسدارن نشان داد که دزدان آمریکایی با عربده کشی های خود در ضعف کامل به سر می برند، افزود: نیروهای تروریستی آمریکایی با چندین فروند بالگرد جنگی به تعقیب نفتکش ایرانی پرداختند، اما با ورود نیروهای دریایی سپاه در این هدف خود ناکام ماندند، گرچه تروریست های آمریکایی با چند ناوکش دوباره تلاش کردند که مسیر حرکت نفتکش را تغییر دهند، اما بازهم شکست خوردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دوران عربده کشی آمریکا تمام شده است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که قدرت حقیقی، قدرت خداوند است و تمام قدرت های این دنیا پوشالی است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز نظام های استکباری و آمریکا از هر دوران دیگری ضعیف تر شده اند، افزود: امروز انقلاب اسلامی با اقتدار و قدرت پیش می رود و مقاومت اسلامی با اقتدار در برابر توطئه های استکبار جهانی ایستادگی می کند.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه امروز قدرت بین المللی نظام اسلامی ایران در مواجهه با استکبار جهانی ظهور و بروز کرده است، گفت: امروز بعد از گذشت چهل و دو سال از انقلاب اسلامی با نمایش میدانی قدرت نظام اسلامی توانستیم در مقابل نفوذ و تاثیر گذاری استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: غلبه و پیروزی های پی‌درپی نظام اسلامی ایران در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می دهد که انقلاب اسلامی از موقعیت بالایی در تهدید زدایی و مقابله با توطئه های استکبار جهانی برخوردار می باشد و محاسبات دشمنان را به هم ریخته است.

ارسال نظرات