۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۱
کد خبر: ۶۹۴۵۰۳

تحقیرهای پیاپی آمریکا در برابر ایران

تحقیرهای پیاپی آمریکا در برابر ایران
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ذلت اخیر آمریکا در برابر سپاه پاسداران ایران تداوم شکست‌های مفتضحانه این دولت استکباری است، گفت: آمریکا بارها در سال‌های اخیر در مقابل ایران تحقیر شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهرستان، با اشاره به اقدام شجاعانه نیروی دریایی سپاه در برخورد با آمریکایی‌ها اظهار داشت: سپاه در سال‌های اخیر نشان داده جمهوری اسلامی قدرت برتر منطقه است و در طول سال‌های اخیر چندین بار آمریکایی‌ها را گوش‌مالی داده به طوری که در جریان اسارت نیروهای آمریکایی، ساقط‌کردن پهپاد و اقدام اخیر، هیبت پوشالی آمریکا را فرو ریخت و قدرت و اقتدار خود را به این کشور و متحدانش دیکته کرد‌.

وی افزود: پاسداران سرافراز ما درسی به آمریکایی‌ها دادند که با شنیدن نام خلیج فارس قطعا لرزه بر تن‌شان خواهد افتاد، بنابراین همگان از جمله آمریکایی‌ها و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس باید بدانند اینجا پایگاه ایران و اسلام و سرزمین امام راحل و شهید سلیمانی‌هاست بنابراین اقدام اخیر ایران در مقابل نیروی دریایی آمریکا بار دیگر نشان داد همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دوران بزن و در رو به پایان رسیده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از این اقدام متقابل باید عبرت گرفته و بداند دوران جنایتکاری و فرار از جنایت به‌سرآمده و بدانند که امت مسلمان منطقه از جمله عراق، سوریه، لبنان، بحرین و... بیدار هستند .از همسایگان ایران نیز انتظار می‌رود حُسن همسایگی را رعایت کرده و به حقوق ملت ایران احترام بگذارند و کشورشان را به پایگاهی برای دشمنان منطقه و ایران تبدیل نکنند.

امام جمعه اراک عنوان کرد: دولت در هفته گذشته استاندار جدید مرکزی را انتخاب کرد که امیدواریم استاندار جدید که از نیروهای بومی در استان مرکزی است، منشاء خیر و برکت برای این استان باشد.

‌عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ عمومی در کشور گفت: فرهنگ ما برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی و فرهنگ پرافتخار زینبی است. دین مبین اسلام ناب محمدی هویت و شناسنامه ما مسلمانان است و به این کشور که خانه عزت و شرف ماست و به فرهنگ ملی خود که برگرفته از فرهنگ غنی و ناب اسلام، اهل بیت(ع)، شهدا و قرآن است، افتخار می‌کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات