۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۶۹۴۶۳۴
طی بیانیه ای صورت گرفت؛

اعلام انزجار طلاب و فضلای انقلابی حوزه از مدعیان حاشیه ساز انقلابی گری

اعلام انزجار طلاب و فضلای انقلابی حوزه از مدعیان حاشیه ساز انقلابی گری
شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه طی بیانیه ای از افراد انگشت شمار نفوذی یا موقعیت ناشناس و حاشيه سازان مدعی انقلابی گری اعلام انزجار کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه علمیه قم خطاب به ملت ایران و امت اسلامی بیانیه ای صادر و از افراد انگشت شمار نفوذی یا موقعیت ناشناس و حاشيه سازان مدعی انقلابی گری اعلام انزجار کرد.

اساتید، طلاب و فضلای انقلابی حوزه علمیه قم ضمن تأکید بر شنیدن نقطه نظرات بزرگان طب سنتی و ایرانی و تشکیل جلسات روشنگری برای مقابله با واکسن هراسی و جلوگیری از سودجویی تأکید کردند:

تبعیت بزرگان و اساتید انقلابی حوزه علمیه قم از فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای الزامی بودن واکسیناسیون عمومی و تاکید معظم له بر ضرورت تامین واکسن چه از راه واردات و چه از طریق تولید داخلی (بیانات ٢٠/۵/١۴٠٠)

اعلام آمادگی حوزه علمیه قم در راستای عمل به حجت شرعی مبنی بر اینکه «اگر حکومت اسلامی با ملاحظه مصالح عمومی کشور مقرراتی را اعلام کند، همگان باید عمل کنند.» با تأکید بر تبعیت از رفتار و گفتار رهبر معظم انقلاب در پیشگامی در تزریق واکسن و دستور حکومتی معظم له مبنی بر لزوم واکسیناسیون عمومی خصوصا حمایت از واکسن ایرانی

 محکومیت و اعلام انزجار قاطع از هرگونه تجمع، تحصن، هوچیگری و توهین به مسئولین نظام و کادر زحمت‌کش درمان که با قصد آشوب و اغتشاش بوده و لزوم مقابله نیروهای امنیتی و انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه بدون ملاحظه اشخاص در هر پست و لباسی که هستند

لذا حرکت های هیجانی و غیر منطقی مورد تأیید اساتید، فضلا و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم نیست و عموم حوزویان انقلابی از این رفتارها اعلام برائت می نمایند.

گفتنی است، شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه علمیه قم پس از بیان سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی ماندن حوزه علمیه، در سال 94 در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه تشکیل شد.

 به مرور زمان مجموعه های فراوانی، به شورای هماهنگی گروه های تبلیغی حوزه علمیه پیوستند به گونه ای که امروزه هشتاد گروه فعال فرهنگی حوزوی که همگی از تشکل های انقلابی به شمار می آیند، عضو شورا هستند.

 تلاش برای انقلابی تر ماندن حوزه علمیه، مبارزه با سکولاریزم در حوزه و پیگری منویات رهبر معظم انقلاب از اهداف این شورا به شمار می رود؛ مجموعه های عضو این شورا هر کدام براساس اهداف و اساسنامه خود فعالیت می کنید و خط فرمانی بر هیچ کدام حاکم نیست اما در زمان های مقتضی مواضع سیاسی مشترکی می گیرند.

لازم به ذکر است، برخی جریان های مدعی انقلابی گری اخیرا با تحرکاتی که در زمینه واکسن هراسی داشته اند زمینه سوء استفاده رسانه های معاند را فراهم کرده اند تا جایی که برخی از اساتید و بزرگان حوزه علمیه از آن ابراز نگرانی کرده اند.

 

اعلام انزجار طلاب و فضلای انقلابی حوزه از مدعیان حاشیه ساز انقلابی گری

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
گذر تاریخ همه چیز رو ثابت می‌کنه
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
شمار اندکی از حاشيه سازان مدعی انقلابی گری تیشه به ریشه خود زدند.
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵
خود آقا میفرماید اگر کسی نظر تخصصی بر خلاف من بدهد اشکالی نداره حالا شما بگید المتاخر عنهم زاهق ... فقط تاسف
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
تاکید بر تامین واکسن یعنی وجوب تزریق ؟! فراهم آوردن واکسن تسهیلی است تا آنان که می خواهند واکسن بزنند چنین امکانی داشته باشند. مگر وقتی گفته می شود کالای ایرانی بخرید معنایش این است که لو نیازی نداشتید یا ضرورتی نمی بینید بخرید ؟
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
با توجه به وجود داروهای فراوان طبهای اسلامی ، سنتی و حتی مدرن ایرانی که تعداد زیادی کد اخلاق را هم گرفته اند ، اضطرار به مسمای به واکسن چطور قابل تصور است ؟!
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
چرا ترک فعلهای وزارت بهداشت در مورد داروهای بومی و عدم اجازه برای طی کردن روند بالینی با وجود آثار مثبت آنها ، را پیگیری نمی کنید و بجای کمک به پیگیری کنندگان چنین در حقشان جفا می کنید ؟
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
واکسنهایی که تزریقشان متداول است چنین مرگ دارند ؟ تاسف آن که مرگهای پیامد واکسنهای را انکار یا توجیه می کنند و سعی کرده و می کنند که به واکسن نسبت داده نشود ! با این وجود بایستی از واکنش نشان دهندگان سپاسگزار بود یا آنان را ملامت و سرزنش کرد ؟
2
0