۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۹۴۶۶۹
آیت الله حیدری در گفت‌وگو با رسا تشریح کرد؛

وظیفه طلاب و مسؤولان در راستای مقابله با تفرقه افکنی های دشمن

وظیفه طلاب و مسؤولان در راستای مقابله با تفرقه افکنی های دشمن
خوزستان - نماینده خبرگان گفت: طلاب علوم دینی در پیشاپیش صفوف نخبگان جامعه باید در مقابل تفرقه افکنان با موضعی بصیرت مندانه و آگاهانه به روشنگری میان مردم بپردازند.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، وحدت اسلامی را یکی از ضروریات جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: دشمنان جامعه اسلامی هرگز نمی‌توانند این وحدت را تحمل کنند؛ چرا که برای آن‌ها نابود کننده است از این جهت در پی تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف میان اقشار ملت مسلمان بر می‌آیند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسؤولیت‌های طلاب و علما در ایجاد بصیرت افزایی و روشنگری مردم جامعه گفت: همه اقشار روشن ضمیر، آگاه و نخبه در جامعه مسؤولیت مضاعفی دارند؛ طلاب علوم دینی در پیشاپیش صفوف نخبگان جامعه باید در مقابل این تفرقه افکنان با موضعی بصیرت مندانه و آگاهانه به روشنگری میان مردم بپردازند و آن‌ها را متوجه حیله‌های دشمن کنند.

آیت الله حیدری افزود: طلاب باید در راستای مسؤولیت تاریخی خود با زبان دینی، مردمی و علمی حقایق را به مردم گوشزد کنند تا ملت‌های مسلمان به صورت یکپارچه و متحد به اهداف بلند خود برسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ایجاد جهاد تبیین راه حل مناسبی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن است؟ تصریح کرد: جهاد تبیین مناسب است، اما به تنهایی کافی نیست و کار‌های دیگری باید انجام داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم ایجاد اعتماد عمومی در مردم نسبت به نظام گفت: مسؤولان جامعه باید کار‌های سیاسی و ارتباطات اجتماعی خود را قوی کنند تا اعتماد مردم را بیشتر نسبت به نظام جلب شود.

آیت الله حیدری در پایان صحبت‌های خود ابراز داشت: مسؤولان باید به صورت عملی ضمن رفع تبعیض و اختلافات به جامعه به صورت برابر نگاه کنند؛ همه این فعالیت‌ها در ایجاد اعتماد عمومی نسبت به نظام و جلوگیری از تفرقه افکنی دشمن مؤثر خواهد بود./۹۴۵۴۱/
ارسال نظرات