۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۶۹۴۹۴۱
مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا:

احیای امربه معروف و نهی از منکر راه مقابله با آسیب های اجتماعی است

احیای امربه معروف و نهی از منکر راه مقابله با آسیب های اجتماعی است
لرستان- جعفری بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی برای احیای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: این مهم راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، اکرم جعفری، عصر امروز، در نشست تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، در جمع طلاب الیگودرز گفت: نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر رسالتی خطیر بر دوش همگان به ویژه حوزه علمیه است.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا بر ضرورت ترویج و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و افزود: باید آثار و برکات این فریضه واجب در جامعه نهادینه شود.

وی از حوزه علمیه به عنوان پرچمداران احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یاد کرد و گفت: نهادینه سازی این مهم سبب ارتقای سلامت روحی و معنوی جامعه می شود.

جعفری در ادامه تصریح کرد: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برای اصلاح رفتارهای فردی و اجتماعی و کاهش آسیب ها ضروری است.

وی احیای امر به معروف و نهی از منکر را راه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای در ترویج و احیای این فریضه واجب استفاده شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات