۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۹۴۹۷۵

رقیب امروز دولت ناکارآمدی و بی‌تدبیری است

رقیب امروز دولت ناکارآمدی و بی‌تدبیری است
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: باید نقش‌های خود را به دور از قدرت‌طلبی، سهم‌خواهی و ریاست‌طلبی انجام دهیم چرا که امروز رقیب ما ناکارآمدی و بی‌تدبیری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار مرتضی کشکولی در نشست فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان اظهار داشت: بازارها و اصناف را ما از دست داده‌ایم در حالی که اینها ستون اصلی انقلاب بودند، هر تصمیمی که فضای مجازی و ضد انقلاب بگیرد در بازار قابل اجراست بنابراین بازار و اصناف را باید دریابیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه برای ورود به حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باید آنچه سبب حل مشکلات می‌شود با ظرفیت فعال و نخبگی احزاب راهی برای ورود پیدا کنیم، تصریح کرد: باید مطالبه و نقد مشفقانه از دولت و مجلس داشته باشیم و برای اصلاح ناکارآمدی بدنه دولت برنامه داشته باشیم.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه بصیرت‌افزایی باید کماکان در دستور کار باشد، تصریح کرد: کارآمدی و حل مشکلات اقتصادی و حل بحران‌های اجتماعی باید به منصه ظهور برسد و زیرساخت تحقق دولت اسلامی که منجر به ساخت جامعه اسلامی است باید هوشمندانه ریل‌گذاری شود.

وی با اشاره به اینکه کار سختی است، افزود: اما سپاه، بسیج و جامعه نخبگانی ما حاضر هستند، احزاب و گروه‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش باید کمک کنند که زیرساخت‌های تحقق دولت اسلامی را ریل‌گذاری کنیم چرا که امروز رقیب ما ناکارآمدی و بی‌تدبیری است و سهم‌خواهی آفت دولت انقلابی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: برخی از دوستان با ادبیات دوره قبل با این دولت صحبت می‌کنند و از ادبیاتی استفاده می‌کنند که بیشتر تخریب هست تا نقد، نیاز است گروه‌ها و احزاب نقش جدید خود را بازبینی کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات