۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۶۹۵۰۵۹

رییس جمهور از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب سروش بازدید کرد

رییس جمهور از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب سروش بازدید کرد
رییس جمهور در بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی سروش بر باز اجتماعی کردن مددجویان مراکز بازپروری تاکید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه ضمن بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی سروش در حاشیه شهرستان ری با مددجویان و مدیران این مرکز به گفت و گو نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

آیت الله رئیسی گفت: من قلبا ناراحت می شوم که شما جوانان را اینجا می بینم. همت همه مدیران و مربیان اینجا هم بازگشت شما به جمع خانواده است، شما هم تصمیم بگیرید که دیگر کاری انجام ندهید که مجددا به این مراکز بیایید.

رییس جمهور اظهار داشت: هدف همه این است که شما اعتیاد را ترک کنید و شما هم اراده کنید دیگر سراغ مواد مخدر نروید.

آیت الله رئیسی با اشاره به نگرانی خانواده ها و مسئولین از بازگشت دوباره افراد به دامن اعتیاد گفت: تامین شغل برای مددجویان پس از بازگشت به جامعه ضروری است و اگر مددجویان همت کنند که سراغ اعتیاد نروند، جامعه آنها را به گرمی می پذیرد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه زیبنده تهران و ری نیست که افراد شب ها در آنجا سرپناه نداشته باشند از استاندار تهران و مسئولین شهرری خواست نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

آیت الله رییسی با اشاره به اینکه این عزیزان جزئی از خانواده و عائله کشور هستند تاکید کرد: باید دلایل فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی گرایش به اعتیاد بررسی شود.

رییس جمهور ضمن بازدید از فاز جدید این مرکز بازپروری گفت: ان شاالله با همت شما و برنامه ریزی متولیان، چهره تهران از معتادان متجاهر پاک شود.

گفتنی است روز گذشته اولین جلسه شورای اجتماعی کشور در دولت سیزدهم به ریاست آیت الله رئیسی برگزار شد.

ارسال نظرات