۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۶۹۵۲۲۱
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

برگزاری نشست های بصیرتی با هدف تقویت بنیه تبلیغی طلاب

برگزاری نشست های بصیرتی با هدف تقویت بنیه تبلیغی طلاب
لرستان - عزیزی از برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره ها با هدف تقویت بنیه تبلیغی طلاب برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری نشست سبک زندگی طلبگی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب، اخلاق و معنویت ویژه طلاب خبر داد و بیان داشت: در این نشست اصول سبک زندگی طلبگی تبیین می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: طلاب مدارس علمیه خواهران به صورت هفتگی در نشست های بیانیه گام دوم انقلاب شرکت می کنند.

وی محور برگزاری این نشست ها را مسائل دینی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: این نشست ها به میزبانی مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد برگزار می شود.

عزیزی در ادامه از برگزاری نشست بصیرتی سیره زندگانی امام حسن عسکری(ع) خبر داد و افزود: در این دوره نیز که به صورت مجازی برگزار می شود سیره زندگانی فردی و اجتماعی امام حسن عسکری(ع) برای طلاب تبیین خواهد شد.

وی به برگزاری نشست های موضوعی ازدیاد نسل و فرزندآوری اشاره کرد و عنوان داشت: در این نشست ها نیز ابعاد جمعیت و فرزند آوری، برکات ازدیاد نسل و تربیت دینی فرزندان برای طلاب بیان می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه احکام بانوان و پاسخگویی به شبهات افراد جامعه، از دیگر دوره هایی است که برای طلاب برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقای سطح آگاهی و تقویت بنیه تبلیغی طلاب برای نقش آفرینی در عرصه تبلیغ و بصیرت بخشی در جامعه عنوان کرد./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات