۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۹۵۳۱۲

حضور طلاب جهادی در مناطق زلزله زده هرمزگان در نخستین ساعات

حضور طلاب جهادی در مناطق زلزله زده هرمزگان در نخستین ساعات
تهران - گروهی از طلاب جهادی حوزه علمیه امام خمینی(ره) ۲ واقع در منطقه اُزگل تهران، صبح امروز راهی مناطق زلزله زده هرمزگان شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، با توجه به این که در حوادث طبیعی ساعات اولیه بسیار تعیین کننده و تاثیر گذار است مثل همیشه گروهی از طلاب جهادگر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ۲ در فاصله کمتر از ۲۴ساعت از وقوع زلزله در هرمزگان آماده شدند تا با حضور در روز اول و ساعات ابتدایی از اولین گروه های جهادی حاضر در صحنه باشند و ضمن کمک رسانی در موضوع اسکان مردم و آوار برداری و ... در کنار نیروهای امدادی به با برپایی ایستگاه صلواتی و انجام مختصر فعالیتهای فرهنگی و روحیه بخش به تسکین آلام زلزله زدگان بپردازند.

این گروه متشکل از مدیر این حوزه و بخشی از کادر، به همراه اکثر طلاب پایه اول(با متوسط سن کمتر از ۱۶سال) است و مقصد ایشان به مدت یک هفته در منطقه فین بندر عباس خواهد بود.

این منطقه که متاسفانه ۷۰ درصد منازل مسکونی آن تخریب و غیر قابل سکونت شده است از آسیب دیده ترین نقاط استان به شمار میرود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
الف
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
خدا خیرتون بده،اجرکم عنداللله،درود خدا برشما
0
0
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
الذین امنواوهاجروا وجهدوا فی سبیل الله والذین اووااونصروا اولئک هم المومنون حقا، بدرستی که مصداق این ایه هستید،نگاه امام زمان صلوات الله علیه همرهتون
0
0