۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۹۵۴۷۱
مدیر حوزه های علمیه خواهران:

نشر هاجر مرکز تخصصی مسائل زن و خانواده باشد

نشر هاجر مرکز تخصصی مسائل زن و خانواده باشد
مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: نشر هاجر باید به مرکز تخصصی مسائل مربوط به زن و خانواده تبدیل شود و پایگاهی برای حضور خانواده های اندیش ورز، اهل قلم و توانا باشد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در مراسم رونمایی از ۳۰ عنوان اثر جدید منتشر شده مرکز نشر هاجر که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم خداوند این رونمایی را گامی بلند برای رزق معنوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برکت در فعالیت های علمی و پژوهشی این مرکز قرار دهد.

وی با تشکر از مرکز نشر هاجر بابت تعقیب سیاست های مرکز مدیریت، افزود: سیاست ما این است که نشر هاجر مرکز تخصصی مسائل مربوط به زن و خانواده و پایگاهی برای حضور خانواده های اندیش ورز، اهل قلم و توانا باشد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: این که ۲۷ جلد از ۳۰ جلد کتاب رونمایی شده، مربوط به نویسندگان خانم است، نشان می دهد مرکز نشر هاجر کاملا در راستای سیاست های اعلامی حوزه های علمیه خواهران حرکت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند دل ها را متوجه آثار این مجموعه بگرداند، این قدم ها را قدم صدق در راه خودش قرار هد و ما را مشمول دعاهای خیر بقیه الله الاعظم و حضرت فاطمه زهرا(س) کند و در این روز که منصوب به حضرت فاطمه معصومه(س) و روز وفات ایشان است آرزو داریم که کریمه اهل بیت(ع) حوزه علمیه خواهران را مشمول دعای خود بفرمایند و با نگاه بلند خود سرپرستی همه ما را به عهده بگیرند.

ارسال نظرات