۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۹۵۴۸۸
حجت الاسلام نقدعلی:

عوامل دولت گذشته بارها کشور را در آستانه سقوط و فتنه قرار دادند

عوامل دولت گذشته بارها کشور را در آستانه سقوط و فتنه قرار دادند
نماینده خمینی‌شهر در مجلس گفت: عوامل دولت‌های یازدهم و دوازدهم بارها کشور را در آستانه سقوط قرار داده و در فتنه بنزینی کشور را به آتش کشاندند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت شاخص‌های اقتصادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس اقدام خوبی برای شاخص‌گذاری اقتصادی دولت‌ها کرده است تا ما عملکرد آنها را مشاهده کنیم.

وی افزود: دولت‌های یازدهم و دوازدهم در تمام شاخص‌های اقتصادی زیر میزان استاندارد بوده و عملکرد منفی داشته است؛ نباید فراموش کنیم که 8 سال در این کشور با خرج ارز 4200 تومانی و طلای خزانه، کشور را در آستانه سقوط قرار دادند و کسی هم بود که در فتنه بنزینی کشور را به آتش کشاند و جان و مال مردم را در معرض خطر قرار داد.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: جریان دولت سابق به دنبال تخریب دولت انقلابی فعلی است و هر موقع رییس‌‌جمهور آنها پشت تلویزیون می‌آمد فتنه جدیدی ایجاد می‌کرد و این رئیس‌جمهور در ظرف مدت چند ماه توانست خیلی از مشکلات فولاد، برق، استقراض و آزادسازی میلیاردها دلار پول بلوکه شده اقدامات خوبی انجام دهد.

حجت الاسلام نقدعلی گفت: روزگاری آرزوی آن داشتیم که رئیس‌جمهور به مجلس بیاید و یکسال و نیم منتظر بودیم به صحن بیاید اما هم اکنون رییس‌جمهوری داریم که طی 83 روز به اکثر استان‌ها سفر کرده و همنشینی با مردم را افتخار خود می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: شهردار وابسته به جریان سابق آن جنایت را انجام داد و همراهان او به دنبال لاپوشانی این جنایت بودند؛‌ باید مراقب باشیم که آن جریان نتواند اتحاد دولت و مجلس انقلابی را از بین ببرد.

ارسال نظرات