۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۹۵۴۹۰

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با آیت الله حسینی همدانی

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با آیت الله حسینی همدانی
البرز - مدیرعامل و جمعی از مسؤولان خبرگزاری رسا با نماینده، ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز، حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل و جمعی از مسؤولان خبرگزاری رسا با آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج دیدار و گفت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش، آیت الله حسینی همدانی در این دیدار با تسلیت سالروز رحلت حضرت معصومه(س)، وظایف و مسؤولیت رسانه ها در گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار داد و با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین، نقش رسانه ها در مقطع حساس کنونی را بسیار مهم تلقی کرد.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان صادر شده است، گلایه رهبر معظم انقلاب از ضعف عملکرد رسانه ها در زمینه جهاد تبیین را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: نکته ای که باید دانست این است که عامل این صدور، رسانه نبوده و باید گفت رسانه در این عرصه ضعیف عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه امروز نیازمند تشکیل یک جبهه رسانه ای هستیم، تصریح کرد: امروز باید خبرگزاری جهان اسلام داشته باشیم و باید بدانیم تا زمانی که یک جبهه رسانه ای تشکیل ندهیم کارها به خوبی پیش نمی رود.

همچنین حجت الاسلام محققی در این دیدار ضمن تقدیر از مواضع به هنگام و انقلابی آیت الله حسینی همدانی در بزنگاه ها عنوان کرد: مباحثی که حضرتعالی در زمینه حکمرانی اسلامی مطرح می کنید موثر بوده و در سطح ملی انعکاس دارد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا توضیحاتی پیرامون رویکرد مسأله محوری این رسانه حوزوی ارائه داد و گفت: همکاران بنده در خبرگزاری رسا مسائل پیش روی حوزه انقلابی را احصا کرده و در این راستا به 40 مسأله با رویکرد رسانه ای شامل معضلات، مشکلات و نقاط ضعف در حوزه رسیده ایم و با بررسی های مختلف از سوی کارشناسان این رسانه حوزوی در نهایت دریافتیم که 9 مسأله در حوزه انقلابی از اهمیت بیشتری برخوردار است که باید درباره آن جریان سازی خبری کرد.

گفتنی است، اخبار تکمیلی این دیدار به زودی در سایت خبرگزاری رسا منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ذوالفقار نژاد
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
با تشکر فراوان از اقدامات ایشان در مبارزه با فساد و رانت در استان
1
0