۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۹۵۵۱۲

تفاهم‌نامه همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و بنیاد قلم‌چی امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و بنیاد قلم‌چی امضا شد
جلسه مشترک مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و متولی و بنیاد قلم‌چی در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد و تفاهم‌نامه همکاری به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست مشترک مرکز خدمات حوزه های علمیه با بنیاد قلمچی با حضور مهندس کاظم قلم چی واقف و متولی بنیاد علمی آموزشی قلم چی (وقف عام) و حجت الاسلام و المسلمین احسان علاییان معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، دکتر ناصر قفلی رئیس هیئت مدیره و سایر اعضای هیئت‌مدیره، در محل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار شد.

معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این جلسه به معرفی مرکز خدمات حوزه های علمیه پرداخت و اضافه کرد: هدف از تاسیس مرکز، کاهش مشکلات طلاب است برای اینکه با دغدغه کمتری به امور حوزوی خود مانند تبلیغ، تحصیل و تدریس بپردازند.

در ادامه وی تأکید کرد: مدرسه‌سازی یکی از اموری است که صدقه جاریه است و ماندگار خواهد بود. مدرسه سازی توفیق خدمت است و آینده نظام را می‌سازد و برای ترغیب مدرسه‌سازی می‌توانیم از تریبون مساجد و هیئات کشور استفاده کنیم.

دکتر محمد جمال‌زاده در سخنانی بیان کرد: فرزند من طلبه است بنابراین در جریان کامل مشکلات این قشر هستم و از خیرین می‌خواهم با حمایت‌های خود آنان را در رسیدن به اهدافشان یاری رسانند.

بنابراین گزارش، تفاهم‌نامه همکاری بنیاد قلم چی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با هدف ارائه خدمات آموزشی به فرزندان طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و خدمات بنیاد قلم چی منطبق بر ارتباط هدفمند میان این مرکز و نمایندگی‌های بنیاد قلم‌چی برای عملیاتی شدن موضوعات مرتبط با تفاهم‌نامه، به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه امکان بهره‌مندی دانش آموزان (فرزندان روحانیون و طلاب غیر شاغل) از آزمون‌های برنامه‌ای و کتب کمک آموزشی کانون در صورتیکه معدل ایشان بالاتر از 17 باشد، به صورت بورسیه و کمتر از 17 با 50 درصد تخفیف در سراسر کشور صورت خواهد پذیرفت.

ارسال نظرات