۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۹۵۵۲۵
آیت‌الله علوی گرگانی:

هیأتی ها افتخار کنند که در مسیر رضایت خداوند و اهل بیت قدم بر می‌دارند

هیأتی ها افتخار کنند که در مسیر رضایت خداوند و اهل بیت قدم بر می‌دارند
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: هیأتی‌ها جایگاه خودشان را قدر بدانند و افتخار کنند که در مسیر رضایت خداوند و اهل بیت(ع) قدم بر می‌دارند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مسؤولان شورای هیأت‌های مذهبی کشور به همراه رئیس سازمان هیأت‌ها و تشکل‌های دینی و مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با حضرت آیت‌الله علوی گرگانی دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از مشارکت هیأت‌های مذهبی در فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه اظهار کرد: خدمت در دستگاه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نوعی فرصت برای هیأت‌های مذهبی است که این فرصت را می‌توان به عنوان امانت الهی دانست.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه تأکید کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که خوش به حال کسانی که به رسالت ما عمل می‌کنند و مردم را هدایت و آگاه می‌کنند. فعالیت هیأت‌های مذهبی هم رسالت الهی است و امیدوارم همه خادمان اهل بیت(ع) خودشان را برای انجام درست این رسالت مهیا کنند.

وی جایگاه هیأت‌های مذهبی را مهم برشمرد و خطاب به مسؤولان شورای هیأت‌های مذهبی کشور گفت: این پیغام مرا به همه هیأتی‌ها برسانید که جایگاه خودشان را قدر بدانند و افتخار کنند که در مسیر رضایت خداوند و اهل بیت(ع) قدم بر می‌دارند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، نوشاد نوشادی مسؤول شورای هیأت‌های مذهبی کشور و حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت‌ها و تشکل‌های دینی به بیان گزارشی در خصوص راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی در ساماندهی و تقویت تشکل‌های دینی، مشارکت هیأت‌های مذهبی در امور اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی و اجرای مهرواره هوای نو پرداختند که مورد تحسین حضرت آیت‌الله علوی گرگانی قرار گرفت.

ارسال نظرات