۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۹۵۶۹۳
فرمانده سپاه قم:

استمرار راه شهدا نیازمند ایثار و استقامت است

استمرار راه شهدا نیازمند ایثار و استقامت است
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: ادامه راه شهدا نیازمند مجاهدت، ایثار و پایداری همه علاقه‌مندان به راه و سبک زندگی شهدا است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم در مراسم سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید مهدی زین‌الدین و 6090 شهید استان که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به دلاوری‌ها و ایثار شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: اینکه امروز ما خواهان ادامه دادن راه شهدا هستیم، نشانه بشارت و عنایت شهدا است و باید در این مسیر با استقامت و استواری گام برداریم.

فرمانده سپاه قم با تاکید بر نقش بی‌بدیل لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در عرصه خدمت‌رسانی و در طول دفاع مقدس افزود: لشکر 17 قم در هشت سال جنگ تحمیلی عملیات‌های مختلفی از جمله 28 عملیات پدافندی با 47 گردان انجام داده و حضور موثری داشته است.

وی با اشاره به حضور این لشکر و نقش آن در آزادسازی مناطق مختلف سوریه تصریح کرد: لشکر 17 علی بن ابی طالب (ع) قم علاوه بر نقش آفرینی در تامین امنیت مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور، در جبهه مقاومت نیز حضور یافت و با شکست حصر شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا، زمینه پیروزی‌های دیگری را نیز برای جبهه مقاومت فراهم کرد.

سردار موحد با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای قم در سال آینده، عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کنگره ملی شهدا باید تولید محور بوده و برانگیختگی ایجاد کند.

وزیر اطلاعات، آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم، سردار شاهچراغی استاندار قم، حجت‌الاسلام ذوالنور و امیرآبادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مادر بزرگوار شهید زین‌الدین و جمع زیادی از همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا نیز در این مراسم حضور داشتند.

همچنین این یادواره با مرثیه‌سرایی مهدی سلحشور و اجرای نجم‌الدین شریعی و اجرای گروه موزیک گردان قرارگاه سپاه قم و حضور پرشور مردم انقلابی و شهیدپرور استان همراه بود.

در پایان این مراسم از کتاب از قم تا قم رونمایی شد و غلامرضا جعفری  فرمانده لشکر 17 پس از شهادت سردار زین‌الدین و رزمنده پیشکسوت ابوالفضل جعفری تجلیل شدند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
مهم‌ترین کار در مقابل هجمه دشمن جهاد تبیین است

.
0
0