۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۹۵۷۰۸
سردار نقدی در گفت‌وگو با رسا:

آیت الله مجتهدشبستری در حوادث و فتنه ها همراه نظام بود

آیت الله مجتهدشبستری در حوادث و فتنه ها همراه نظام بود
سردار نقدی گفت: آیت الله مجتهد شبستری پشت سر امام و رهبری حرکت کرد و در حمایت از رزمنده ها و مقابله با گروهک ها و به خصوص در هنگام حوادث و فتنه ها با نظام همراه بود.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، گفت: ضایعه درگذشت مرحوم آیت الله مجتهدشبستری را به مردم، حوزه های علمیه و خانواده ایشان تسلیت می گویم؛ ایشان شخصیت بابصیرتی بود که پیش از انقلاب با امام بود و لحظه ای در هیچ عرصه ای جای خود را خالی نکرده و همواره در همه موقعیت ها حضور داشت.

وی با تأکید بر حمایت های آیت الله مجتهد شبستری از انقلاب اسلامی و همراهی با نظام تصریح کرد: مرحوم شبستری از اوتاد و شخصیت های بارز انقلابی بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: مرحوم آیت الله مجتهد شبستری در طول این 43 سال در نقطه های حساس و نقاط مهم انقلاب حضور فعال داشت و پشت سر امام و رهبری حرکت کرد و در حمایت از رزمنده ها و مقابله با گروهک ها و به خصوص در هنگام حوادث و فتنه ها با نظام همراه بود.

وی تأکید کرد: خصوصیاتی که در توضیح فقهای مکتب آل محمد و اهل بیت آمده در ایشان عیان بود و زندگی زاهدانه و رفتار با محبتی که با مردم داشت، آشکار بود.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: مرحوم مجتهد شبستری شاگردان زیاد و برجسته ای در طول این سال ها تربیت کرد از این رو رفتن ایشان ضرر و ثلمه به اسلام وارد کرد که از خداوند می خواهیم از میان رفتن عالمان را جبران کند.

ارسال نظرات