۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۹۵۷۴۷
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت معرفی بسیج به عنوان یک الگوی موفق در عرصه های مختلف

ضرورت معرفی بسیج به عنوان یک الگوی موفق در عرصه های مختلف
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و گفت: رشد و توسعه کشور در گروه تفکر بسیجی و جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آئین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ اسوه «تصویر سازی مهم ترین اقدامات شاخص سازندگی، اشتغالزایی و پیشرفت و آبادانی» در حسینه عاشقان کربلا با گرامیداشت هفته بسیج، این هفته را فرصت مناسبی برای تبیین دستاورهای این نیروی مردمی و انقلابی دانست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که جانمایی عملکرد بیش از چهل ساله بسیج در یک نمایشگاه با چند غرفه کاری دشوار است، ادامه داد: نمی توان همه کارکرد و اقدامات این یادگار امام راحل را در قالب نمایشگاه تصویر کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که در طول چهار دهه اخیر شاهد خدمات و اقدامات ارزشمندی از سوی بسیج در حوزه های مختلف بودیم، تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه دائمی معرفی دستاوردهای بسیج ضروری است و باید دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بر ضرورت معرفی بسیج به عنوان یک الگوی مناسب و موفق در جامعه با برپایی نمایشگاه های مختلف تأکید کرد و افزود: خدمات ارزشمند این نیروی انقلابی باید بیش از پیش برای مردم تبیین شود.

امام جمعه ساری با بیان این که در طول دهه های اخیر هر جا کشور با مشکلاتی مواجه شد، بسیج با اقتدار وارد میدان شد، تصریح کرد: بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره پشتوانه مستحکمی برای نظام در عرصه های مختلف بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و گفت: رشد و توسعه کشور در گروه تفکر بسیجی و جهادی است.

امام جمعه ساری با بیان این که تجربه چهل ساله ما ثابت کرده هر جا بر مبنای تفکر بسیجی گام برداشتیم به پیشرفت های بسیار دست یافتیم، بیان داشت: اگر فرهنگ و پشتکار بسیجی و توانمندی این قشر در لایه های مختلف نظام از جمله حوزه دیپلماسی ما جاری و ساری باشد به طور قطع به توفیقات بسیاری دست خواهیم یافت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که امروز جمهوری اسلامی به پشتوانه بسیج، در معادلات جهانی تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد قدردان و قدرشناس این مجموعه ارزشمند باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که تفکر اصیل و انقلابی بسیج باید در همه لایه های کشور نهادینه و گسترش یابد، تصریح کرد: در سایه این تفکر کشور به دستاوردهای عظیمی در حوزه های مختلف خواهد رسید./950/پ210/

ارسال نظرات