۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۹۵۸۲۴
با رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب؛

مراسم یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت برگزار شد

مراسم یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت برگزار شد
یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» از سوی مؤسسه‌ انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به مناسبت هفته‌ کتاب و کتابخوانی، «یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» از سوی مؤسسه‌ پژوهشی - فرهنگی انقلاب اسلامی، امروز، با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان جهاد و مقاومت و فعالان حوزه‌ ادبیات و هنر دفاع مقدس، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تالار وحدت برگزار شد.

همزمان با این مراسم، آیین ملی تجلیل از مادران شهدا و تقدیر از نویسندگان کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس در تمامی مراکز استان‌ها نیز برگزار گردید.

کتاب «تنها گریه کن»، روایت زندگی «سرکار خانم اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان»، در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، جنگ  تحمیلی و پس از آن است که به قلم خانم اکرم اسلامی تدوین و توسط انتشارات حماسه یاران منتشر شده است.

سرکار خانم نغمه مستشارنظامی از شاعران آیینی، پس از مطالعه کتاب «تنها گریه کن» شعری درباره این کتاب سروده‌اند که در جریان این مراسم از متن یادداشت رهبر انقلاب بر ترکیب‌بند این شاعر رونمایی شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
امروز مهم‌ترین وظیفه متولیان فرهنگی حفظ و حراست و تربیت کودکان و نوجوانان است..
0
0