۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۹۵۹۴۴
حجت الاسلام مجتهدزاده در گفت‌وگو با رسا تبیین کرد؛

ویژگی های بسیجی تراز انقلاب / برای بسیجیان متقی هیچ بن بستی وجود ندارد

ویژگی های بسیجی تراز انقلاب / برای بسیجیان متقی هیچ بن بستی وجود ندارد
حجت الاسلام مجتهدزاده به تبیین ویژگی های بسیجیان تراز انقلاب پرداخت و گفت: بسیجی تراز انقلاب گوشش به دهان رهبرش بوده و طبق فرمایشات او عمل می کند.

 حجت الاسلام مجتهدزاده معاون سیاسی و اجتماعی مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم هفته در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: خدا را شاکر هستیم با طلوع انقلاب اسلامی، مردانی خودساخته در دفاع از انقلاب اسلامی قیام کردند؛ مردانی که هشت سال، دفاع مقدس را آفریدند افرادی که فرشته وار زندگی می کردند و به سوی آسمان پرگشودند.

وی ادامه داد: عزیزانی که این خودساختگی را در طول شبانه روز با مراقبت و مواظبت و با یادداشت مسائلی که نباید انجام دهند و مسائلی را که در دفاع از مقدس باید انجام دهند. عزیزانی که بهشت را در آن مناطق ساختند، گناهی نمی کردند و نوافل را ترک نمی کردند مراقب اعمال خود و دیگران بودند نهی از منکر می کردند و اینها شدند بسیج، یعنی کسانی که یار و یاور امام عظیم الشأن بودند و الان یار و یاور امام انقلاب مقام معظم رهبری هستند.

حجت الاسلام مجتهدزاده با بیان اینکه بسیجی باید دارای ارزش هایی همچون ایمان قوی و تقوا باشد، افزود: اگر بسیجی متقی باشد هیچ وقت به بن بست نمی رسد؛ بسیجی شاد و دلسوز مردم است و در همه عرصه ها حضور پیدا می کند؛ به عنوان مثال اگر سیل بیاید به کمک مردمش می شتابد و خودش رو یار و یاور مردم می داند، به فقراء کمک می کند، در مواسات مؤمنانه همکاری داردو  در حوادث غیر مترقبه جزء اولین نفراتی هست که در میدان حاضر می شود.

 وی با اشاره به اینکه بسیجی هر قدمی بردارد، اول به آن فکر می کند، گفت: بسیجی کسی است که آینده بسیار بالایی را می بیند و خودش را به عنوان یک منتظر می داند که باید با خودسازی بتواند در لشکر امام زمان(عج) قرار بگیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: بسیجی، یک منتظر واقعی برای ظهور است، یعنی کسی است که از خدا می ترسد، مردم خودش را تنها نه، بلکه مردم همه ی کشورها را دوست دارد و به بشریت عشق می ورزد و علاقه دارد آنها را به سعادت برساند و اگر شعارش این باشد که من یک روزی باید پرچم لااله الاالله و محمدا رسول الله را بر کاخ سفید قرار می دهم فقط از سر دلسوزی است و از روی میل به غصب و تجاوز نیست.

وی ابراز کرد: بسیجی به دنبال هوا و هوس نیست، بلکه دوست دارد ظالمان ظلم نکنند؛ دوست دارد مظلومان تحت ظلم قرار نگیرند؛ بسیجی یاور مظلومان و مستضعفان است و اگر روزی آمریکا به کشوری حمله کرد اگر روزی اَیادی آمریکا در منطقه و غیر منطقه ظلمی را به مردم مظلوم به عمل آورد آن موقع هست که احساس مسئولیت می کند و در صحنه حضور می یابد.

حجت الاسلام مجتهدزاده تصریح کرد: بسیجی تراز انقلاب با زبان، دست و با هر شکل ممکن از مظلومان دفاع می کند و می خواهد همه مردم را به عرصه حضور برساند و بگوید من یک فرد هستم، ولی همه ما یک دریا می شویم، دریایی خروشان که با ظلم مبارزه می کند.

وی با بیان اینکه بسیجی بصیر وآگاه به زمان و مکان است، مطرح کرد: بسیجی تراز انقلاب گوشش به دهان رهبرش بوده و طبق فرمایشات او عمل می کند؛ بسیجی انقلابی است و این انقلاب را با چنگ و دندان حفظ می کند و تمام ویروس ها و میکروب هایی به نام دشمن را از بین می برد و نه تنها محیط خودش را پاک می کند، بلکه محیط دیگران را هم پاک نگه می دارد و برایش هم فرقی نمی کند که در ایران، عراق، افغانستان، یمن و یا میانمار باشد، بلکه هر کشوری که مورد ظلم قرار می گیرد علاقه مند است که در آنجا حضور پیدا کرده و یاور مظلومان باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم همچنین ایمان، اخلاص، عبودیت، اطاعت آگاهانه و سعه صدر را از ویژگی های بسیجیان تراز انقلاب دانست و گفت: بسیجی متعهد است به دین خودش عمل کرده و آن را حفظ کند و پرچم دینش را به امام زمان(عج) تحویل دهد./ت302/

ارسال نظرات