۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۶۹۶۱۷۳
با حضور جمعی از علما و اساتید برجسته حوزه؛

همایش «علامه مصباح؛ فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی» برگزار شد

همایش «علامه مصباح؛ فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی» برگزار شد
همایش «علامه مصباح فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی» با حضور جمعی از اساتید، طلاب و دانشگاهیان در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش «علامه مصباح فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی» با حضور جمعی از اساتید، طلاب و دانشگاهیان امشب در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسملین عبدالحسین خسروپناه دبیر همایش «علامه مصباح فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی» ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: از سال گذشته تصمیم گرفته شد گروه فلسفه پژوهشگاه این همایش را به دست بگیرد و در همان ابتدا سرفصل هایی تعریف شد و نهادهایی همکاری کردند.

وی افزود: پس از فراخوان مقالات 61 مقاله دریافت و 44 عدد از آن ها پذیرفته شده است و همچنین 2 کتاب نیز تهیه شده و 19 مصاحبه علمی از اندیشمندان داخلی و خارجی تهیه شده است که در قالب یک کتاب منتشر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ابراز کرد: سه پیش همایش با موضوعات مختلف نیز به صورت مجازی برگزار شده و در این نشست که همایش اصلی هست جمعی از اساتید بزرگوار به همراه میز گرد برگزار خواهد شد.

وی افزود: آیت الله مصباح از مؤسسان گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه است و آیت الله رشاد نیز اصرار ویژه ای به فلسفه ها مضاف دارد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: هر زمان همایشی در بزرگداشت علمای دین در پژوهشگاه یا نهادی دیگر برگزار می کنیم مانند آیت الله شعرانی و علامه طباطبایی بر سر مزار آن بزرگان می روم و از روح خود آن شخص طلب کمک می کنم./پ202/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
کاش پاسخ توهینهای رشید داودی به علامه رو می دادید.
0
0