۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۹۶۱۹۰
حجت الاسلام والمسلمین مریجی عنوان کرد؛

جوانان بسیجی پیشتازان دفاع از کشور در دفاع مقدس

جوانان بسیجی پیشتازان دفاع از کشور در دفاع مقدس
رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: اقتدار و عزت‌نفس جوانان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس سبب شد، یک وجب از خاک کشور را از دست ندهیم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مریجی امروز در نشست شورای مدیران این دانشگاه با تبریک روز و هفته بسیج به تمام بسیجیان سرافراز به‌ویژه بسیجیان استاد، کارمند و دانشجو در دانشگاه باقرالعلوم(ع) اظهار داشت: بسیج به‌عنوان یک شجره طیبه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی مؤثر و تحول‌آفرین داشته است.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی به حضور نوجوانان و جوانان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اشاره و بیان کرد: این عزیزان جان‌برکف، در هشت سال دفاع مقدس مردانه و جانانه ایستادگی کرده و اجازه ندادند دشمن یک وجب از خاک میهن اسلامی را بگیرد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس به پشتوانه ارزش‌های اهل‌بیت(ع) و متوسل شدن به فرهنگ ناب محمدی توانستند حماسه‌آفرینی کنند و این مهم نیز همچنان ادامه دارد.

وی همچنین یاد و خاطره تمام شهدا به‌ویژه شهیدان بسیجی را گرامی داشت و گفت: حضور جوانان در بین این شهدا نشان از پیشتازی این قشر از جامعه است و آنچه امروز داریم بدون شک مدیون این شهدای والامقام است.

ارسال نظرات