۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۹۶۲۱۶

وام ودیعه مسکن متاهلی دانشجویی چقدر است؟

وام ودیعه مسکن متاهلی دانشجویی چقدر است؟
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم: در سال تحصیلی جدید تسهیلات دانشجویی مجرد‌ها ۳۰ درصد و تسهیلات دانشجویان متاهل ۶۰ درصد افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وام ودیعه مسکن متاهلی نیز با افزایش ۳۰ درصدی در تهران به ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده و این رقم در سایر کلان شهر‌ها ۲۶ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها به ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
 
مسعود گنجی با بیان اینکه دانشگاه‌ها با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا بازگشایی خواهند شد گفت: اختیارات به روسای دانشگاه‌ها اعطا شده تا به تناسب امکاناتی که دارند برای افزایش امکانات و تجهیزات در خوابگاه‌ها اقدام کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد : به علت شرایط کرونایی امکان آن وجود ندارد که با ظرفیت گذشته در خوابگاه‌ها دانشجو پذیرش شود  به همین خاطر  باید برخی از دانشجویان در خارج از خوابگاه‌های ملکی دانشگاه‌ها اسکان یابند.

وی ضمن بیان اینکه وام ودیعه مسکن گروهی دانشجویان ۲ برابر شده است گفت: دانشگاه‌هایی که با کمبود ظرفیت خوابگاهی مواجه می‌شوند می‌توانند با استفاده از ظرفیت وام ودیعه مسکن برای اجاره‌ خوابگاه اقدام کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای افتتاح یک خوابگاه دانشجویی به سمنان آمده بود.
ارسال نظرات