۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۹۶۳۱۱
فرمانده سپاه قم:

عمق معارف الهی در بسیج عینیت یافته است

عمق معارف الهی در بسیج عینیت یافته است
قم - سردار موحد با بیان اینکه عمق معارف الهی در بسیج عینیت یافته است، گفت: بسیج به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار موحد، فرمانده سپاه قم به مناسبت سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر حضرت امام خمینی (ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفان پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

پنجم آذرماه سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر حضرت امام خمینی(ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفان را در حالی گرامی می داریم که این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سرزندگی سال‌های آغازین تولد خود، در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی‌جمهوری اسلامی حضور دارد. 

عمق معارف الهی که توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی شکل گرفت، در سازمان بسیج مستضعفین عینیت یافت و به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.

 بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و در مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.

بسیجی شاخ و برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی ایران به ارمغان بیاورد.

اینجانب هفته مبارک بسیج را که با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم» مزین گشته است خدمت خانواده معظم و معزز شهدا ، ایثارگران، رزمندگان ، بسیجیان غیور و مخلص و مردم همیشه در صحنه و بصیر استان قم تبریک عرض نموده و ان شاء الله این شجره طیبه و لشکر مخلص خدا تحت راهبردهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی آمال و آرزوهای بسیج جهانی اسلام در آزادسازی قدس شریف و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت صاحب الزمان (ارواحناه فداه) را محقق نماید.

۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده‌است.

ارسال نظرات