۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۹۶۴۹۳
مدیر حوزه علمیه مازندران:

تقویت تفکر انقلابی از رسالت های مهم حوزه است

تقویت تفکر انقلابی از رسالت های مهم حوزه است
مازندران - حجت الاسلام فلاح با اشاره به تأکید رهبری در خصوص انقلابی ماندن حوزه، گفت: امروز یکی از رسالت های مهم حوزه تقویت تفکر انقلابی در این مرکز مهم علمی و دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین جواد فلاح، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به ظرفیت بالای بسیج در رشد و توسعه کشور، بسیج را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه های مختلف دانست.

وی با بیان این که تفکر بسیجی رمز موفقیت و پویایی ایران اسلامی در چهار دهه اخیر بوده است، افزود: اگر این تفکر اصیل در همه بخش های کشور نهادینه می شد امروز شاهد برخی مشکلات و معضلات در حوزه های خاص نبودیم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح، نیازمند امروز را تقویت تفکر انقلابی و روحیه بسیجی عنوان کرد و گفت: با نگاه لیبرالی و غرب زده نمی توان به پیشرفت کشور امید بست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه در سال های گذشته مدیریت بخش های مختلف کشور در اختیار تفکری بود که دل بسته به غرب و وعده های پوشالی چند کشور فریبکار بود، ادامه داد: به دلیل حاکم بودن این تفکر در جامعه، کشور با مشکلات بسیاری مواجه شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برای تفکر بسیج بن بستی وجود ندارد، بیان داشت: در سایه این تفکر اصیل کشور به پیشرفت های بسیار ارزشمندی دست خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز حوزویان ما نیز در خط مقدم مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان قرار دارند، تصریح کرد: طلاب و روحانیان با تکیه بر تفکر ناب بسیجی در برابر توطئه های دشمنان خواهند ایستاد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز حوزویان در خط مقدم تفکر بسیجی حضور دارند، بیان داشت: وظیفه امروز حوزه نیز تربیت طلابی، انقلابی، مهذب، فاضل و با تفکر بسیجی است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی ماندن حوزه، خاطرنشان کرد: امروز یکی از رسالت های مهم حوزه تقویت تفکر انقلابی در بدنه این مرکز مهم علمی و دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح با بیان این که طلاب و حوزویان همواره در خط مقدم دفاع از دین و انقلاب بوده اند، تصریح کرد: این قشر اثرگذار جامعه اسلامی با روحیه بسیجی و تفکر انقلابی علاوه بر مجاهدت در راه علم و دین، همواره مدافع و پشتیبان انقلاب، آرمان های نظام اسلامی و ولایت فقیه بوده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت بالای حوزه علمیه استان در بخش علمی، فرهنگی، تبلیغی و تهذیبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از دو هزار طلبه از پایه اول تا دروس خارج در مدارس علمیه استان مشغول به تحصیل هستند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که مدارس علمیه استان یک ظرفیت علمی و آموزشی خوبی در جهت تربیت و پرورش طلاب در اختیار دارند، تصریح کرد: در حال حاضر توسعه و تقویت رشته های تخصصی در سطح مدارس علمیه استان در دستور کار این مدیریت قرار دارد./950/پ210/

ارسال نظرات