۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۹۶۶۸۷
معاون پژوهش حوزه در گفت‌وگو با رسا تبیین کرد؛

سیاست‌های معاونت پژوهش حوزه در راستای کاربردی‌تر شدن پژوهش‌های طلاب + فیلم

سیاست‌های معاونت پژوهش حوزه در راستای کاربردی‌تر شدن پژوهش‌های طلاب + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی سیاست‌های معاونت پژوهش حوزه در راستای کابردی‌تر شدن پژوهش‌های طلاب را تبیین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، معاون پژوهش حوزه های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به سیاست‌های معاونت پژوهش حوزه در راستای کاربردی‌تر شدن پژوهش‌های طلاب گفت: حوزه های علمیه یک جریان مستمر و پویا در عرصه پژوهش دارد و اساتید، محققان، نویسندگان در این عرصه فعال می باشند.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از زحمات همه پژوهشگران حوزوی، افزود: از یک سال گذشته مرکز مدیریت و معاونت پژوهش در راستای جهش امر تحقیق و پژوهش، دبیرخانه حمایت از پژوهش های مورد نیاز جامعه و نظام اسلامی را با همین نکته هدف گذاری کرده است.

 معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه تصریح کرد: 25 گروه علمی در دبیرخانه تشکیل شده و طرح های مختلف از اشخاص حقیقی و حقوقی، پژوهشگران و پژوهشگاه ها به این دبیرخانه ارسال می شود و به هدف حمایت و گسترش از پژوهش های مورد نیاز نظام و جامعه و عینی و کاربردی کردن پژوهش ها این حمایت ها صورت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی در پایان با بیان اینکه پس از کارهای زیربنایی و بنیادی که در سال گذشته انجام شده است به سمت پاسخگویی عینی جامعه حرکت می کنیم، خاطر‌نشان کرد:  در حال حاضر این دبیرخانه هدف گذاری شده و تاکنون بیش از 100 پروژه را مورد حمایت قرار داده و این روند رو به رشد و تکامل است.

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات