۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۹۶۷۷۶
مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی:

ضرورت ایجاد مرکز تحقیقات اسلامی مجلس بر کسی پوشیده نیست

ضرورت ایجاد مرکز تحقیقات اسلامی مجلس بر کسی پوشیده نیست
رفیعی آتانی گفت: ماموریت های این مجموعه نشان از اهمیت و ضرورت این مجموعه دارد و جای تشکر و شکرگزاری است که دکتر مجلس چنین مرکزی را به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بابک نگاهداری مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز مجلس گفت: در اهمیت و ضرورت مرکز پژوهش های اسلامی دفتر قم مجلس شورای اسلامی جای هیچ توضیحی نیست، ماموریت های این مجموعه نشان از اهمیت و ضرورت این مجموعه دارد و جای تشکر و شکرگزاری است که مجلس چنین مرکزی را به وجود آورده است.

وی در ادامه افزود: دکتر قالیباف از روز اول پیگیر بود تا چنین مرکزی با ظرفیت بالا به وجود بیاید، رییس مجلس عزم جدی برای اثبات کارآمدی دین برای اداره جامعه دارد و بر این نکته و رویکرد با قدرت تمام از همان روزهای ابتدا دنبال و پیگیر بود.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: 7 جلد منشور شهری را تاسیس کردیم و با همکاری علمای قم، مشهد و نجف سوالات زیادی احصاء و پاسخگویی شده است و آن ها را در 7 جلد در موضوعاتی نظیر حمل و نقل و محیط زیست تدوین و چاپ گردید.

نگاهداری در پایان با اشاره به اینکه دکتر زاکانی با دغدغه دینی به دنبال تاسیس دفتر پژوهش های اسلامی قم مجلس شورای اسلامی بود، ابراز داشت: آقای رفیعی آتانی در راستای وحدت مدیریتی اداره دو مجموعه در قم انتخاب شده است و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین رجایی نیا سپاسگزاری می کنم و برای آقای رفیعی آتانی آرزوی توفیق دارم.

ارسال نظرات