۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۶۹۶۸۱۵

شوخی ایفلوئنسرهای روسی که منجر به بازداشت شان شد

شوخی ایفلوئنسرهای روسی که منجر به بازداشت شان شد
شوخی ایفلوئنسرهای روسی با یک راننده تاکسی برایشان گران تمام شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سه اینفلوئنسر روسی که برای تهیه ویدئویی پربازدید اقدام به شوخی با یک راننده تاکسی کرده بودند توسط پلیس این کشور دستگیر شدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی روسیه این مردان جوان با فریب یک راننده تاکسی و پیاده کردن وی از ماشین اقدام به ربودن تاکسی وی کرده بودند. آن‌ها در مقابل یک مرکز خرید در شهر مسکو دست به این اقدام زده بود.

بنا به بیانیه پلیس محلی روسیه در این اتفاق ابتدا دو اینفلوئنسر سوار بر تاکسی شده و از راننده خواسته بودند تا به دوست آن‌ها در قرار دادن وسایل خریداری شده از مرکز خرید در صندوق عقب ماشین کمک کند. پس از آنکه راننده از خودرو پیاده شد آن‌ها اقدام به ربودن ماشین و تهیه فیلم کرده بودند. این سه جوان پس از تهیه فیلم خودرو را به این راننده بازگردانده و به وی گفته بودند که قصد آن‌ها از انجام این کار شوخی بوده است.

پلیس روسیه پس از انجام تحقیقات اولیه این سه جوان را در خیابان مارشال ژوکوف دستگیر کرد. پس از دستگیری این سه جوان مشخص شد آن‌ها دارای صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی هستند و مرتبا با انجام شوخی ویدئو‌هایی تهیه کرده و در آن آپلود می‌کنند.

 یک پرونده جنایی به دلیل ارتکاب جرم برای این سه اینفلوئنسر تشکیل شده و آن‌ها در جلسه نخست دادگاه حاضر شدند.

ارسال نظرات