۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۹۶۸۷۵
قالیباف در پیامی:

آیت‌الله شیرازی در جهت تقریب مذاهب آثار ارزشمندی از خود بر جا گذاشت

آیت‌الله شیرازی در جهت تقریب مذاهب آثار ارزشمندی از خود بر جا گذاشت
قالیباف با صدور پیام تسلیتی در پی درگذشت آیت‌الله سیدرضی شیرازی تصریح کرد: ایشان در جهت تقریب مذاهب و ترویج معارف حقه دین مبین اسلام آثار ارزشمندی از خود بر جا گذاشت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت حضرت آیت‌الله سیدرضی شیرازی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌ الرحمن‌ الرحیم

ارتحال عالم گرانقدر، دانشمند مهذب، مفسر عالی‌قدر قرآن و فقیه ربانی حضرت آیت‌الله سیدرضی شیرازی موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان پرورش یافته خاندان میرزای شیرازی بزرگ (رضوان الله تعالی علیه) و از اساتید برجستۀ حوزه‌ های علمیه بودند که در سراسر عمر پربرکت خویش علاوه بر فراگیری، نشر و تبلیغ معارف اسلامی به ترویج شعائر آل‌الله علیهم السلام‌ و تدریس سطوح عالیه فقه و عرفان و فلسفه و تبیین مباحث اخلاقی و تربیتی بویژه برای جوانان و مشتاقان اهتمام فراوان داشتند و در جهت تقریب مذاهب و ترویج معارف حقۀ دین مبین اسلام آثار ارزشمندی از خود بر جا گذاشتند.

آیت‌الله سید‌رضی شیرازی همچنین از یاران مورد وثوق حضرت امام(ره) در دوران نهضت اسلامی بودند که به‌دلیل کینه دشمنان در سال ۵۸ از سوی گروهک فرقان مورد سوءقصد نیز قرار گرفتند.

اینجانب با عرض تسلیت این ضایعۀ مؤلمه به پیشگاه  حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع معزّز و گرانقدر، علما و طلاب حوزه‌های علمیه، شاگردان و دوستداران  و بیت مکرم شیرازی، از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و رضوان الهی را مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف؛ رییس مجلس شورای اسلامی 

ارسال نظرات