۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۹۶۹۵۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اهالی رسانه و قلم آیت الله صادقی را به خوبی برای جامعه معرفی کنند

اهالی رسانه و قلم آیت الله صادقی را به خوبی برای جامعه معرفی کنند
لرستام - امام جمعه خرم آباد به تبیین ویژگی های شخصیتی مرحوم آیت الله صادقی پرداخت و گفت: اهل قلم، صدا و سیما حوزه و دانشگاه این روحانی بزرگوار را به خوبی معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت درگذشت آیت الله صادقی گفت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های اخلاقی و علمی مرحوم  آیت الله حاج شیخ عباسعلی صادقی از یاد و خاطره‌های مردم استان بیرون نخواهد رفت.

پایه گذاری مدرسه صادقیه  گوشه‌ای از خدمات این عالم فرهیخته است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در باره این عالم مجاهد و فقیه بزرگ باید کتاب ها نوشته شود، افزود: پایه گذاری مدرسه صادقیه  گوشه‌ای از خدمات این عالم فرهیخته است.

وی ادامه داد: تلاش در حل مسائل اجتماعی، مبارزه با رژیم شاهنشاهی و همراهی با امام راحل و مقام معظم رهبری از دیگر برجستگی های این عالم فقیه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه این روحانی مبارز حق زیادی به گردن ما دارد، عنوان داشت: از اهل قلم صدا و سیما حوزه و دانشگاه انتظار داریم، این روحانی بزرگوار را به خوبی معرفی کنند.

عمل به قانون اساسی راه پیشرفت همه جانبه این انقلاب است

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به  ۱۲ آذر سالروز تصویب قانون اساسی عنوان کرد: قانون اساسی میثاق بزرگ ملی و دین انقلاب اسلامی و راه پیشرفت همه جانبه این انقلاب عمل به همین قانون اساسی است.

وی با گرامیداشت روز جهانی معلولان بیان داشت: بسیاری از معلولان دارای دستاوردهای زیادی در زمینه های هنری و غیره می باشند که افراد و سالم از انجام کارهای آنها ناتوان هستند.

کمیته حمایت از معلولان باید تشکیل شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر این که کمیته حمایت از معلولان باید تشکیل شود، خاطرنشان کرد: آنچه معلولان به آن نیاز دارند توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی، تامین مسکن، مناسب سازی اماکن اداری و عمومی، مناسب سازی خیابان ها و اماکن ورزشی هستند./9451/پ201/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات